EMP 1_16

Partner wydania: co i jak komentują na żywo uczestnicy naszego wydarzenia. Zastosowanie odpowiedniej aplikacji pozwoli nam na zebranie komentarzy w jednym miejscu, a także w razie potrzeby wyświetlanie ich na na żywo na dedykowanym ekranie w sali konferencyjnej. Taka forma komunikacji zapewnia możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami, angażuje słuchaczy, ale przede wszystkim daje rzetelną informację zwrotną zarówno dla nas, jak i naszych prelegentów. Czy warto i jak analizować opinie online zamieszczone poza naszym kanałem? Kluczem staje się możliwość uzyskania opinii na temat naszego wydarzenia, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii monitoringu wzmianek i z mediów społecznościowych, i z klasycznego internetu (fora, blogi, serwisy informacyjne i wiele innych). Internet to obecnie główne źródło opinii oraz informacji. Niezaprzeczalnie medium to ma największy współcześnie zasięg i wywiera ogromny wpływ na kształtowanie wizerunku. Monitoring to analiza polegająca na rejestrowaniu publicznych wpisów obejmujących określone słowa kluczowe (w szczególności obejmujące nazwę naszego wydarzenia czy ustalony hashtag), a następnie przetwarzaniu i grupowaniu ich w zależności od charakteru sentymentu na pozytywne, negatywne i neutralne. Od technicznej strony taka relacja może być zrealizowana jako tzw. strumień z mediów społecznościowych. Wskazane dedykowane rozwiązania, czyli social stream, oferują m.in. SentiOne, Monitori czy Brand24. Jakie technologie zastosować w budowaniu ocen satysfakcji? Przede wszystkim pamiętajmy o tym, że ankiety papierowe często dla wielu stają się już niekomfortowe i nieatrakcyjne do wypełnienia. To z tego powodu coraz częściej przenosimy naszą ocenę do świata online, wykorzystując do tego serwisy ułatwiające budowanie nawet bardzo złożonych ankiet pokonferencyjnych. Z kolei konferencyjna aplikacja to nie tylko dostęp do wspomnianego wcześniej backchannelu i oceny wykładowców, ale i kompleksowy kanał informacyjny, w ramach którego możemy zamieścić informacje dotyczące programu, dedykowane komunikaty od sponsorów oraz stworzyć idealne miejsce dla networkingu. Wybrane narzędzia wspomagające proces ankietowania: Opiniac – http://www.opiniac.com Platforma Opiniac.com oferuje szereg narzędzi badawczych, które umożliwiają bieżące zbieranie i badanie opinii najbardziej zaangażowanych użytkowników. W ramach realizacji projektów badawczych z udziałem platformy Opiniac.com oferowany jest bardzo szeroki zakres usług doradczych zawierający przygotowania, prowadzenie oraz ocenę badań użytkowników. Survey Monkey – http://www.surveymonkey.com/ Serwis wspomagający nie tylko opiniowanie wydarzenia po jego zakończeniu, ale i zbieranie opinii i rekomendacji przed jego rozpoczęciem. W ramach swoich funkcjonalności pozwala na zbieranie informacji live podczas samego wydarzenia. Dzięki temu możemy reagować, odpowiadać na 22 Mark e t i ng

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==