EMP 1_16

Partner wydania: czy posiedzenia zarządów, dobrą propozycją będą loże VIP. Kameralne, ale eleganckie wnętrza lóż podkreślają biznesowy charakter spotkań, a dodatkowo widok na płytę boiska dostarcza niecodziennych wrażeń. Najbardziej prestiżową lożą jest Amber Lounge, wyposażona w miękkie fotele, stylowe sofy i najwyższej klasy sprzęt audio-wizualny. Powodzeniem cieszy się możliwość wykupu loży podczas meczów czy koncertów, gdzie negocjacje czy rozmowy biznesowe można połączyć z emocjami towarzyszącymi sportowym rozgrywkom. Ale nie samym biznesem żyje branża eventowa. Najbardziej śmiali pod względem wykorzystania przestrzeni i walorów architektonicznych obiektu są producenci filmów i reklam, którzy nie ograniczają się do centrum konferencyjnego czy lóż, ale z chęcią wykorzystują też stadionowe korytarze, trybuny, parkingi, tereny dookoła stadionu i oczywiście murawę. Bursztynowy stadion i jego niecodzienna architektura stanowią idealną scenografię do spotów reklamowych, programów telewizyjnych, seriali czy teledysków. Producenci włączają także w kadry unikalne atrakcje FUN ARENY, tj. zjazdy kolejką tyrolską nad murawą czy skoki na bungee. Każda z przestrzeni Stadionu Energa Gdańsk zapewnia doskonałe warunki do organizacji wydarzeń, a ich niewątpliwą zaletą jest wyjątkowe otoczenie obiektu, które zachwyca wszystkich gości, bez względu na branżę czy kraj pochodzenia, gdyż przestrzenie wykorzystywane są również przez ekipy filmowe i przedsiębiorców z zagranicy. Wyjątkowe możliwości Na Stadionie Energa Gdańsk nie ma rzeczy niemożliwych. Nad zapewnieniem perfekcyjnego przebiegu eventu czuwa wyspecjalizowany zespół, który wspiera event managera na każdym etapie współpracy. Nowoczesny sprzęt do prowadzenia konferencji, muzyka na żywo, dekoracje dodające klimatu, catering, live cooking czy nawet możliwość wprowadzenia samochodu do sali – to wszystko i dużo więcej jest do dyspozycji partnerów obiektu. Centrum Konferencyjno-Biznesowe bursztynowego stadionu może być dowolnie dostosowywane do potrzeb gości, a poszczególne sale można wzbogacać o wybrane wyposażenia, takie jak sprzęt multimedialny, projektory, monitory LCD, telebimy czy kamery full HD, które umożliwiają transmisję obrazu na żywo. Systemy nagłośnienia dopasowane są osobno do każdej sali, a bezprzewodowe mikrofony AKG zapewniają najwyższą jakość dźwięku. Stadion posiada również zautomatyzowany system lamp, który może być sterowany centralnie bądź indywidualnie. Sukces konferencji to nie tylko komfortowa sala i sprzęt na wysokim poziomie, ale i smaczna kuchnia. W ofercie cateringowej bursztynowego stadionu znajdują się dania kuchni europejskiej, a dodatkowo uczestnicy mogą wziąć udział w ekscytujących sesjach live cooking. Zespół Stadionu przyczynia się do jeszcze lepszej atmosfery spotkań muzyką na żywo. W salach konferencyjnych nie ma problemu z doskonałym nagłośnieniem wokalisty i muzyków, natomiast na terenie wokół stadionu możliwe jest zorganizowanie większego koncertu z dużą sceną. Wyjątkowa zabawa Stadion Energa Gdańsk stał się miejscem, w którym równie często prowadzi się konferencje czy bankiety, jak integracje i warsztaty dla pracowników. Dzieje się tak dzięki FUN ARENIE, czyli parkowi rozrywki, który funkcjonuje na terenie obiektu. Oferta rozrywki i rekreacji doskonale dopełnia możliwości organizacji wyjątkowego spotkania biznesowego. Firmy najchętniej korzystają z gokartów spalinowych i gokartów elektrycznych (zlokalizowanych wewnątrz budynku), pokojów ucieczek, czyli gier typu live escape game, oraz tyrolki, na której uczestnik 20 m nad murawą pokonuje 200 m zjazdu! Inne dostępne atrakcje to m.in. paintball elektroniczny, park trampolin, strefa parkour, strefa automatów i symulatorów, bungee jumping. Prawie 70% klientów biznesowych łączy imprezy firmowe z rozrywką w FUN ARENIE. – Na Stadionie Energa Gdańsk organizowaliśmy już kilka wydarzeń firmowych, m.in. imprezę integracyjną dla pracowników, podczas której mieliśmy okazję pobawić się w FUN ARENIE. Za każdym razem imprezy są świetnie zorganizowane, a dzięki niecodziennym atrakcjom towarzyszy nam moc wrażeń. Po organizacji wydarzeń zostało mnóstwo pozytywnych wspomnień. Połączenie w jednym miejscu możliwości przeprowadzenia spotkania biznesowego i integracji to świetny pomysł, dlatego chętnie odwiedzamy Stadion Energa Gdańsk – mówi Agnieszka Moczyńska, dyrektor marketingu Grupy Zdunek, multidilera marek BMW, Mini, Renault, Dacia, Nissan. Inną propozycją na oryginalne dopełnienie biznesowego spotkania na Stadionie Energa Gdańsk może być rozegranie meczu korporacyjnego. Każdego roku na tę formę integracji decyduje się kilka firm i jedno jest pewne – wrażenia z meczu rozegranego na prawdziwym boisku z murawą hybrydową, na którym grają m.in. reprezentacja Polski czy znane europejskie kluby, są niezapomniane, a trofea zdobyte w takiej rozgrywce zajmują honorowe miejsca na firmowych półkach. Bez wątpienia organizacja eventu na Stadionie Energa Gdańsk daje możliwość przeniesienia go na inny poziom, czyniąc z każdej konferencji czy szkolenia niezapomniane wydarzenie. Otwartość, wielofunkcyjność i oferta Stadionu Energa Gdańsk sprawiają, że na współpracę decydują się przedsiębiorstwa każdej wielkości i każdej branży. Potwierdzeniem pozytywnych wrażeń firm ze współpracy ze Stadionem są statystyki: 14 573 uczestników wydarzeń biznesowych i 127 kon- ferencji i warsztatów organizowanych w minionym roku! 11

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==