Partner wydania: Meetings Week Poland to cykl konferencji i spotkań poświęconych usługom konferencyjno-eventowym, promującym znaczenie przemysłu spotkań w Polsce i wpierającym ten sektor usług. Pięć dni, które rozpoczęły się 19 marca, to osiem różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. Meetings Week Poland zorganizowany został po raz szósty. Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zaprosili nie tylko przedstawicieli z branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych klientów – planistów konferencji i zleceniodawców eventów, a także media i sojuszników z instytucji otoczenia biznesowego oraz osoby odpowiadające za rozwój miast i regionów. Podczas wydarzenia można było zdobyć bezcenne kontakty biznesowe i towarzyskie, nabyć wiedzę na temat rynku przemysłu spotkań, jak i poznać trendy i nowe kierunki rozwoju branży. Podczas Meetings Week aktywni uczestnicy mogli stać się wpływowymi reprezentantami swojej organizacji czy firmy w środowisku branżowym. W tym roku organizatorzy położyli nacisk na networking. Organizatorzy zachęcali również do inicjowania w social mediach dyskusji o problemach i wyzwaniach naszego środowiska, bo rok bieżący wprowadza wiele zmian w obowiązujących przepisach. Cele Meetings Week Poland: zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska, wytyczanie kierunków rozwoju i promocji turystyki biznesowej, doskonalenie kadr i wspieranie edukacji pozaformalnej w branży przemysłu spotkań, wymiana opinii i prezentacja dobrych praktyk, istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów. 19.04.2018 HOTEL MEETING MIEJSCE: DoubleTree by Hilton, Warszawa ORGANIZATOR: BDS Poland To cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/ /usług dla branży HoReCa. Wiosenna edycja konferencji będzie poświęcona tematyce: radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi w pracy z klientem, różnorodnych aspektów prawnych // O DYNAMICE ROZWOJU BRANŻY EVENTOWEJ W POLSCE ŚWIADCZYĆ MOŻE M.IN. WZROST WSZELKIEGO RODZAJU MERYTORYCZNYCH SPOTKAŃ, KONFERENCJI, WARSZTATÓW I SZKOLEŃ DLA PRZEDSTAWICIELI SEKTORA MICE. W NAJBLIŻSZYM CZASIE CZEKA NAS WIELE INSPIRUJĄCYCH WYDARZEŃ, KTÓRE ZAPOCZĄTKOWAŁO MEETINGSWEEK POLAND, CZYLI TYDZIEŃ WYDARZEŃ EDUKACYJNYCH I PROMOCYJNYCH BRANŻY POLSKIEGO PRZEMYSŁU SPOTKAŃ. // Tekst: Anna Nowakowska CO PRZYNIESIE WIOSNA? EVENT MANAGERZE, POZNAJ NAJBLIŻSZE KALENDARIUM 60 WIADOMOŚCI Z BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==