Partner wydania: „WSZYSTKO POD JEDNYM DACHEM” W tym roku obchodzą Państwo piąte urodziny. Pamięta Pani, od czego wszystko się zaczęło? Pamiętam doskonale. Gdy zaczynała się budowa DoubleTree by Hilton w Łodzi, w miejscu dawnych hal Wytwórni Filmów Fabularnych (WFF) prężnie działał już klub Wytwórnia. W magazynach pod halami było jeszcze mnóstwo filmowych rekwizytów. Dawna sala kinowa od kilkunastu lat nie była używana i niszczała. Nasz inwestor wpadł na pomysł, by hotel powstał na miejscu dawnych biur WFF, dzięki czemu hale, dawne kino kolaudacyjne i hotel stały się tak naprawdę jednym obiektem. Wszystko jest pod jednym dachem, tyle tylko, że ten dach powstawał w różnym czasie. Od początku wiedzieli Państwo, że będziecie ważnym punktem na konferencyjnej mapie Polski? Hale, z którymi połączony jest hotel, zostały odrestaurowane. Dają one możliwości, których nie ma żadne inne miejsce tego rodzaju w Polsce. Dużą rolę w odkrywaniu potencjału obiektu odegrali nasi pierwsi klienci konferencyjni i agencje kreatywne, które w halach wyczarowywały wyjątkowe aranżacje na eventy czy konferencje. Niemal 5000 m² przestrzeni konferencyjno-wystawienniczej i hale wysokie nawet na 16 m to przestrzeń niezwykle plastyczna, w której można zrealizować niemal każdy, nawet najbardziej zwariowany pomysł. Faktycznie, trzeba przyznać, że to dosyć niezwykłe połączenie. Tak. Jak już wspomniałam, potencjał hal wykorzystywany jest także przez klub Wytwórnia, który organizuje koncerty największych gwiazd polskiej muzyki rozrywkowej. Gościmy również teatry, orkiestry symfoniczne, zaglądają do nas także twórcy światowego formatu. Początkowo zakładaliśmy, że dla gości hotelowych klub będzie po prostu dodatkową atrakcją, okazało się jednak, że jego istnienie pozytywnie przekłada się też na organizację eventów. W jaki sposób? Wytwórnia ma niezwykle doświadczony zespół, który zorganizował już chyba każdy możliwy rodzaj imprezy. Zyskują na tym nasi klienci. Jeśli planują koncert podczas imprezy firmowej, nie muszą sami przecierać szlaków, my zajmujemy się tym od 10 lat. Nie muszą też martwić się o sprzęt audiowizualny, scenę, widownię czy doświadczonych realizatorów. Wszystko jest na miejscu. Synergia pojawia się także w odwrotnym kierunku. Gość koncertowy może zjeść u nas wykwintną kolację, przyjść na drinka do baru, udać się na koncert, a potem spędzić noc w jednym z naszych komfortowych pokoi. Jakie zatem imprezy odbywają się u Państwa najczęściej? Jest tego naprawdę bardzo dużo, od tych wielkich spektakularnych na kilka tysięcy osób do małych kameralnych wydarzeń. Wśród tych największych można wymienić kongresy, targi, ale też bankiety, którym towarzyszą pokazy akrobatyczne, koncerty znanych artystów czy pokazy z wykorzystaniem mappingu. Czyli praca tutaj to czysta przyjemność? To na pewno duże wyzwanie. Obiekt jest bardzo rozbudowany, ma wiele możliwości i udogodnień. Trzeba się go dobrze nauczyć, by móc rzetelnie przekazać jego możliwości potencjalnym klientom. Bardzo ważne jest zatem, by nasz zespół hotelowy był możliwie stały, by relacje z naszymi gośćmi i klientami były długotrwałe i silne. W jaki sposób dbają Państwo o swoich pracowników? Bardzo ważnym elementem, który nam w tym pomaga, jest nasza kultura organizacyjna. Mam na myśli CARE (creating a rewarding experience), naszą sieciową filozofię mająca na celu promowanie zasady zrównoważonego rozwoju oraz dbanie o lokalne społeczności, naszych pracowników oraz oczywiście naszych gości. Staramy się włączać w jak najwięcej akcji charytatywnych i włączać w nie naszych pracowników. Doceniamy pracę różnych działów, ale też poszczególnych osób. Wspólnie tworzymy narzędzia, które mają dać naszym gościom jak najwięcej zadowolenia z pobytu u nas. To sprawia, że praca u nas jest owszem wymagająca, ale daje też bardzo dużo satysfakcji. Macie za sobą pierwsze pięć lat. Jakie są dalsze plany? Na pewno chcemy cały czas się rozwijać, iść naprzód, by spełniać oczekiwania klientów. W tak złożonym obiekcie o wysokim standardzie musimy dbać o każdy szczegół. Tylko dzięki temu możemy być pewni, że goście wychodzą od nas zadowoleni. W ten sposób budujemy renomę miejsca, a to przyciąga kolejnych klientów. Rozmawiała: Maria Ledeman // WYWIAD Z KATARZYNĄ MYSZKĄ, DYREKTOR DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DOUBLETREE BY HILTON W ŁODZI. // 48 DESTYNACJE EVENTOWE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==