Partner wydania: promocja Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z branżą eventową? Rozpoczęłam ją jeszcze na studiach, gdzie zafascynowała mnie organizacja wydarzeń charytatywnych dla młodzieży oraz dzieci z domów dziecka. Swoje pierwsze poważne szlify w organizacji wydarzeń zdobyłam w Instytucie Studiów Podatkowych prof. dr. hab. Witolda Modzelewskiego, którego do dziś wspominam z ogromnym sentymentem. Przez kolejne lata współpracowałam z podmiotami organizującymi wystąpienia targowe oraz misje gospodarcze w Polsce i za granicą, m.in. we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Szwecji, Włoszech. Wspierałam również organizatorów międzynarodowych kongresów oraz odpowiadałam za realizację projektów targowo-wystawienniczych z ramienia Venue jako kierownik Service Center w EXPO XXI. W ostatnim czasie pełniłam funkcję dyrektora operacyjnego obiektu Digital Knowledge Village. To naprawdę spore doświadczenie. Czy jest realizacja, którą najlepiej wspominasz? Niestety, nie mam jednego, ulubionego eventu. Sądzę, że musimy pamiętać, że eventy tworzą ludzie, nadając im piękno i niepowtarzalność. To ich najbardziej podziwiam, ich kreatywność i wizjonerstwo, które sprawia, że przenoszą nas do odległego świata magii i fantazji. Każdy kreatywny event jest tym jednym z moich ulubionych. Co poczułaś, gdy po raz pierwszy pojawiłaś się w biurze spółki Molo? Początkowo zastanawiałam się, jak po 15 latach warszawskiego zgiełku odnajdę się wśród zieleni lasów i czystego powietrza, jednak szybko doszłam do wniosku, że to wspaniałe miejsce pełne możliwości i otwarte na rozwój. Kiedy po raz pierwszy pojawiłam się w biurze prezes Martyny Mazurek, nasze spotkanie trwało ok. 3 godziny. Od samego początku powstało między nami pewne porozumienie. Podzielałyśmy wspólne poglądy na wiele spraw i sposoby dalszego rozwoju. Gdy pani prezes zaprezentowała mi Centrum Molo oraz hotel Magellan, moją uwagę przykuła wspaniała sceneria, w której zlokalizowane są oba obiekty. Z każdej strony las, do tego bardzo duży teren (3 ha) dookoła obiektu, bezpośredni dostęp do zalewu oraz plaży. Prywatny tor survivalowy, park linowy, basen oraz centrum SPA. Same plusy, możliwość organizacji niemalże każdego rodzaju wydarzenia. Na pewno masz w swojej głowie wizję tego, co chciałabyś wnieść do zespołu. Zespół Molo to ludzie bardzo profesjonalni, doskonale znający swoją pracę oraz realizujący stawiane przed nimi cele. Bardzo duże wrażenie wywarły na mnie ich życzliwość, otwartość oraz staranne podejście do każdego klienta. Jako dyrektor obiektu mam zamiar wspierać i rozwijać zespoły pod kątem organizacji wielowątkowych eventów realizowanych dla agencji oraz klientów korporacyjnych. Jakie cele do realizacji postawiłaś przed sobą w najbliższym czasie? Moim celem jest zbudowanie silnej marki Molo i Magellan, która będzie rozpoznawalna w całej Polsce. Na chwilę obecną jesteśmy na etapie rozbudowy obiektów, która pozwoli nam na przyjęcie szerszego grona gości, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Może zdradzę rąbek tajemnicy – budujemy statek-restaurację, która będzie dodatkową atrakcją dla gości. Dodatkowo organizujemy imprezy okolicznościowe, w tym wesela plenerowe w bajkowej scenerii. Natomiast jeśli chodzi o gości biznesowych, to dużą uwagę przykuwamy do różnorodności oraz kompleksowości oferowanych usług. Nasze przygotowanie oraz elastyczność pozwalają na przyjęcie nawet najbardziej wymagających wydarzeń. Trzymam kciuki za realizację celów! „MAM ZAMIAR WSPIERAĆ I ROZWIJAĆ ZESPOŁY POD KĄTEM ORGANIZACJI” Rozmawiała: Maria Ledeman // ROZMOWA Z AGNIESZKĄ CHACHIEL, NOWYM DYREKTOREM CENTRUM KONFERENYJNO-REKREACYJNEGO MOLO. // 34 KNOW-HOW ORGANIZATORA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==