podejrzanego, chcą zmusić go do ujawnienia informacji, wykorzystując metody, których nie pochwalają międzynarodowe organizacje broniące praw człowieka. Bogactwo pomysłów i możliwości jest tu przeogromne, a charakter i skala opowieści zależą od budżetu, jaki będzie miała do dyspozycji agencja eventowa. Spectrum możliwości jest szerokie – od najprostszego zestawu gadżetów, przez światła i wytwornice dymu, aż po multimedialne rozwiązania. GAMING NA CZASIE Mówiąc o multimediach, należy wspomnieć o elektronicznych zabawkach dla dorosłych. W czasach rosnącej popularności gamingowych mistrzostw różnego szczebla warto zorganizować firmowe igrzyska komputerowe. Wbrew powszechnej opinii nie jest to zabawa jedynie dla panów. Panie bardzo dobrze odnajdują się w świecie komputerów i cyfrowej rywalizacji. Jeśli konferencja organizowana jest w nowoczesnym klimacie, zabawa przed ekranem będzie idealnym przerywnikiem. Możliwości jest dużo: od PlayStation, przez samochodowe symulatory, aż po okulary z wirtualną rzeczywistością. VR to nie tylko interaktywne gry o różnym stopniu trudności, lecz także filmy, prezentacje, a nawet aplikacje służące szkoleniu pracowników w zakresie obsługi skomplikowanego i drogiego sprzętu. CSR FORMĄ INTEGRACJI Zabawa i działania społecznie odpowiedzialne? Takie połączenie jest możliwe! To jedna z największych ciekawostek ostatniego sezonu. Dzięki kreatywności całego zespołu wspólne działanie można zamienić w realną pomoc. Na początek wystarczy mieć szeroko otwarte oczy. W sąsiedztwie każdej firmy znajdują się na pewno instytucje, które potrzebują wsparcia. Nie chodzi tu tylko o pieniądze. Często ważniejsze jest zaangażowanie wszystkich pracowników, ich czas, poświęcenie i umiejętności. Niejeden psiak ze schroniska, ucieszy się na widok nowej budy, czy niejeden ptak zaśpiewa wesoło, gdy wraz z rodziną będzie mógł zasiedlić nową budkę lęgową. W wielu domach dziecka czy ośrodkach opieki problemem jest przeprowadzenie drobnego remontu. I nie warto się zbyt długo zastanawiać, czy jesteśmy mistrzami świata w budowaniu z drewna, czy wykańczaniu pomieszczeń. Najczęściej chodzi o to, żeby się zaangażować i zrobić coś dla kogoś. Dodatkowy aspekt, czyli integracja, stanowi naturalny wynik takich działań. W PROSTOCIE SIŁA Często w przypadku firmowej imprezy integracyjnej najlepiej sprawdzają się pomysły, które nie są zbyt skomplikowane. W końcu celem jest umysłowy „reset”, oddech w trakcie ważnej konferencji lub szkolenia. W takich przypadkach praca na najwyższych obrotach może zbytnio zmęczyć i tak już wyczerpanych ludzi. Oczywiście za każdym razem, gdy trzeba przygotować zadania dla firmy, dobrze jest przedyskutować cele, jakie przed pracownikami będzie chciał postawić ich szef. Bywa, że zamiast rozbijania na przypadkowe grupy należy skupić się na wzmacnianiu więzi w już istniejących zespołach. W takich przypadkach rywalizują ze sobą całe działy lub piony produkcyjne. Czasem impreza integracyjna może być zwieńczeniem długofalowych działań, podczas których pracownicy przygotowywali grunt pod to wydarzenie. To wszystko można wykorzystać, aby w twórczy sposób zorganizować najbardziej zaskakujący event roku. PRZEMYSŁAW PICHALSKI // prezes zarządu agencji eventowej Bartbo Pracę w branży eventowej poznał od podstaw – od instruktora, przez koordynatora eventów, managera marketingu, aż po prezesa zarządu. Członek rady etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Zdobywca nagrody MP Power Award w kategorii aktywny outdor/teambuilding. Obecnie prezes zarządu agencji eventowej Bartbo. Przygodę z Bartbo zaczął jeszcze w trakcie studiów. NAPISZ DO AUTORA: przemek.pichalski@bartbo.pl Partner wydania: 6 TEMAT NUMERU
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==