(NIE)ZWYKŁY ROK // STOJĄCY NA GŁOWIE KALENDARZ, SZUKANIE ŚWIEŻYCH ROZWIĄZAŃ WYKORZYSTUJĄCYCH ISTNIEJĄCE TECHNOLOGIE I NIEUSTANNA PRACA NAD NOWYMI, KREATYWNYMI KONCEPTAMI – TAK WYGLĄDAŁ ROK 2018 Z PERSPEKTYWY AGENCJI EVENTOWEJ IDEA PRODUCTIONS POLAND. // ZASKAKUJĄCY KALENDARZ WYDARZEŃ 2018 r. był z całą pewnością, pod jednym względem, niezwykły. Dość szybko okazało się, że kalendarz cyklicznych wydarzeń, które produkujemy od lat i planujemy praktycznie „w ciemno”, stanął na głowie. Niemal wszystkie powtarzające się konferencje i gale, odbywające się na przestrzeni lat mniej więcej w tym samym terminie, zostały zaplanowane o miesiąc – dwa wcześniej lub później. Podobno główną przyczyną były… mistrzostwa świata w piłce nożnej. Dzisiaj jesteśmy mądrzejsi o wiedzę, czy naprawdę warto było zaburzać harmonogram tych spotkań. STAGNACJA W ZAKRESIE TECHNOLOGII Pod względem technologii eventowych nie był to rok przełomowy. Zaryzykowałabym raczej stwierdzenie, że to okres pewnej stagnacji. Ewentualną różnicą w stosunku do lat ubiegłych jest jedynie większa dostępność cenowa pewnych rozwiązań, takich jak ekrany diodowe. Upatruję w tym szans na kolejne efektowne realizacje, gdyż umożliwia to wygospodarowanie środków na przemyślane i precyzyjne treści, dzięki którym zaproponowana oprawa techniczna nie będzie atrakcją samą w sobie. TO JESZCZE NIE CZAS APLIKACJI Odnoszę również wrażenie, że rozwiązania mobilne, związane z aplikacjami, którym prawdopodobnie wszyscy przepowiadali ekspresowe upowszechnienie się na rynku, przyjmują się wolniej niż zakładano. Wciąż jednak wróżę tej technologii świetlaną przyszłość i obym nie myliła się w prognozie, ponieważ z perspektywy Tekst: Aneta Radzimirska Partner wydania: 56 WIADOMOŚCI Z BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==