Wybierz jeden całodniowy warsztat, który będziesz realizować w małej, kameralnej grupie: DZIEŃ 1. ¾ 28.03.2019 DZIEŃ 2. ¾ 29.03.2019 Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści! Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej? Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań? Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebooku, aby podnieść skuteczność działań marketingowych? Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty. Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej. Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencję? Jak unikać błędów w komunikacji pomiędzy klientem a agencją, by szybko osiągnąć pożądany rezultat współpracy? Warsztat 1: Google Analytics poziom podstawowy Warsztat 2: Google Analytics poziom zaawansowany Warsztat 3: Facebook poziom podstawowy Warsztat 4: Facebook poziom zaawansowany Warsztat 5: Content marketing poziom podstawowy Warsztat 6: Content marketing poziom zaawansowany

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==