cecha, która wyróżnia najlepszych na rynku ekspertów – prawdziwych pasjonatów nowych technologii. To dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu potrafią tworzyć rzeczy niesamowite, nawet podczas dobrze znanych formatów. Eventy nie dają nam drugiej szansy, dlatego tak ważne jest, aby każdy jego element został dobrze zaplanowany. JAK SIĘ INSPIROWAĆ I BYĆ INSPIRUJĄCYM DLA INNYCH? Agencje eventowe realizują setki eventów rocznie. Pytanie, skąd każdorazowo czerpać pomysły? Co robić, by w swoich działaniach nie popaść w rutynę oraz żeby kreowane eventy ciągle wywoływały zachwyt i spełniały swoje zadanie? Obecnie najczęstszym źródłem inspiracji jest internet, będący nieorganiczną kopalnią pomysłów. W natłoku informacji atakujących nas, odbiorców, z każdej strony łatwo przeoczyć kluczowe newsy. Warto zatem korzystać ze specjalnych platform, zawierających wyłącznie dane związane z profilem naszej działalności. Jednym z takich miejsc jest platforma www.livecreation.pl, w której zebrane są najciekawsze multimedialne aranżacje eventowe z całego świata. Śledzenie międzynarodowych produkcji i technologicznych premier pobudza wyobraźnię i staje się często punktem wyjścia do zachwycających, nieszablonowych koncepcji opraw multimedialnych, dlatego oprócz „inspiracji”, które czekają na nas w internecie, warto pamiętać o tych, których możemy doświadczyć na żywo, podczas targów branżowych. Do imprez, na których należy być, zaliczyć należy: ∞∞ Targi Prolight + sound, które odbywają się we Frankfurcie i są jednymi z największych targów branży nagłośnieniowej, oświetleniowej oraz technik multimedialnych. ∞∞ Targi ISE (Integrated System Europe) to czterodniowa cykliczna impreza, poświęcona systemom Audio Video oraz integracji systemów elektrycznych. Od lat organizator targów dokłada wszelkich starań, żeby targi stały się najefektywniejszym narzędziem wsparcia biznesu dla wystawców, jak i dla odwiedzających tę imprezę. ∞∞ Targi Plasa, które odbywają się zawsze w drugiej połowie roku. Wizyty na międzynarodowych targach branżowych, spotkania z klientami i wewnętrzne dyskusje sprawiają, że łatwiej spośród wielu oferowanych rozwiązań wybrać te, które tak naprawdę pomogą osiągnąć przewagę nad konkurencją. W poprzednim zdaniu kluczowe jest słowo „pomogą”, bo dziś technologia i rozwiązania to jedynie narzędzia, które bez odpowiednich umiejętności i kompetencji nie zostaną w pełni wykorzystane podczas kolejnych realizacji. Kreacja i kreatywność to słowa klucze, które aktualnie w świecie eventów odmieniane są przez wszystkie możliwe formy i przypadki. Kreatywne podejście do kolejnych realizacji nie jest już atutem. To „must have” w branży. Kreatywne myślenie, osadzone w dynamicznie zmieniających się realiach rynkowych, i umiejętność tworzenia niepowtarzalnych koncepcji, nie tylko na poziomie pomysłu, ale przede wszystkim planów realizacyjnych, to umiejętności obecnie najbardziej cenione w branży. Obok powyższej listy „must have” jest jeszcze jeden bardzo ważny aspekt, o którym nie możemy zapominać: musimy przede wszystkim umieć inspirować naszych klientów i zarażać ich naszymi pomysłami, aby na końcu naszych prezentacji usłyszeć: „OK, robimy to”. Foto: Michał Murawski. Produkcja: Agencja 180heartbeats JvM MONIKA REGULSKA // marketing & PR manager w VES Sp. z o.o. (Grupa TRIAS) Od ponad 10 lat prowadzi projekty marketingowe i PR-owe. Doświadczenie zdobywała, pracując przy takich projektach, jak organizacja Eurobasket 2009. Współpracowała również z markami John Deere i Manitou. NAPISZ DO AUTORKI: monika.regulska@ves.pl Partner wydania: 46 TECHNOLOGIE I INNOWACJE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==