daje nam technologia, sprawiają, że agencje eventowe stoją przed nie lada wyzwaniem, jakim jest zachowanie równowagi pomiędzy zastosowaniem zaawansowanych technologii a zdroworozsądkowym umiarem i wyczuciem estetyki, mającym na celu dopasowanie wydarzenia do specyfiki grupy odbiorców i wpisanie go w globalną strategię klienta. INTERAKCJA OPRAWY MULTIMEDIALNEJ ZE SCENARIUSZEM Ubiegły rok udowodnił, że innowacyjny event nie zawsze musi oznaczać zastosowania zupełnie nowych technologii. Sztuka umiejętnego łączenia dobrze znanych rozwiązań, przenikających się ze scenografią i scenariuszem, wpływa obecnie na sukces eventu. To właśnie eventy wykorzystujące storytelling wyróżniły się na tle innych. Niezależnie, czy mówimy o konferencjach, kongresach, targach, koncertach czy festiwalach – w każdym z formatów, bez większego trudu, znajdziemy odważne i innowacyjne produkcje eventowe. Lista nieszablonowych produkcji eventowych, jakie miały miejsce w naszym kraju, jest naprawdę długa, a co ważniejsze – nasze krajowe eventy coraz częściej dostrzegane są również poza granicami Polski, zdobywając nominacje i nagrody w najważniejszych branżowych konkursach. Przykładem eventu, który podbił serca międzynarodowej branży, a jednocześnie podczas którego wszystkie użyte formy przekazu zostały dopasowane do celu eventu i strategii marki, była „Niezniszczalna Tęcza”. O evencie pisały największe tytuły na świecie, a całą kreację wyróżniono wielokrotnie podczas międzynarodowych, jak i krajowych konkursów branżowych. Dzięki połączeniu techniki i kreacji w czerwcu minionego roku do Warszawy na Plac Zbawiciela powróciła tęcza w nieznanej dotychczas formie. Znana wszystkim projekcja na wodzie, dzięki niebanalnej kreacji i technice, nabrała wyjątkowej formy. Co było kluczem do sukcesu Tęczy? Zapewne pomysł i odpowiednie połączenie techniki i kreacji, których efekt wpisywał się w globalną strategię marki. Bardzo cieszy fakt, że krajowe produkcje są pełne niebanalnych koncepcji i pomysłów, np. eventy realizowane w układzie sceny 360 stopni (scena jako centralny punkt eventu, otoczona z każdej strony widownią). Na uwagę zasługują także projekcje multimedialne, otaczające wykonawców na scenie, realizowane na tiulowych, ruchomych ekranach. To tylko jedne z wielu przykładów scenografii eventowych, które zachwycały zarówno uczestników, jak i samych klientów. Coraz częściej również scenografia, dzięki zastosowanej technologii, otacza uczestników eventów z każdej strony, stając się również dynamicznie zmieniającym się elementem scenariusza, odzwierciedlającym, dzięki generowanym w czasie rzeczywistym grafikom, to, co w danym momencie dzieje się na scenie. Co łączy wspomniane powyżej produkcje? Przede wszystkim dopasowanie formy i technologii do potrzeb klienta oraz otwartość na dobrze znane rozwiązania, ale w zupełnie nowej odsłonie. To właśnie umiejętność łączenia przez pasjonatów sztuk wizualnych poszczególnych produktów i dostępnych technologii w sposób nieoczywisty pozwala osiągać założone przez klienta cele. Łatwość łączenia dobrze znanych rozwiązań to Foto i produkcja: Agencja Focus Event Na uwagę zasługują także projekcje multimedialne, otaczające wykonawców na scenie, realizowane na tiulowych, ruchomych ekranach. To tylko jedne z wielu przykładów scenografii eventowych, które zachwycały zarówno uczestników, jak i samych klientów. Coraz częściej również scenografia, dzięki zastosowanej technologii, otacza uczestników eventów z każdej strony, stając się również dynamicznie zmieniającym się elementem scenariusza, odzwierciedlającym, dzięki generowanym w czasie rzeczywistym grafikom, to, co w danym momencie dzieje się na scenie. Partner wydania: 45
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==