Innowacyjność stanowi w branży eventowej jeden z kluczy do sukcesu. Niemal każdy brief, który zostaje nam przesłany (dotyczy to zwłaszcza imprez cyklicznych, ale nie tylko), zawiera prośbę o przedstawienie propozycji gwarantującej efekt świeżości. Oczywiście koniecznie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Jak radzimy sobie z tym w praktyce? WIZJA – UCIEKAJMY OD SZTAMPY Dużą część realizowanych przez nas wydarzeń stanowią różnego rodzaju konferencje, szkolenia, cyklówki, kick offy, ale też gale, jubileusze, fuzje. Wszystkie tego typu produkcje wymagają efektownej oprawy technicznej, z naciskiem na odpowiedni ekran (bądź kilka ekranów). Mamy zagwarantować najwyższy komfort odbioru treści, a przy okazji wywołać u gości odpowiednie wrażenie. Każda nowoczesna agencja świetnie zdaje sobie sprawę, że minęły już dawno czasy, gdy wspomniane wyżej efekty można było osiągnąć, zapewniając po prostu ekran projekcyjny o odpowiednio dużej powierzchni. Wraz z upowszechnieniem się technologii diodowej (i jej rosnącej dostępnością cenową), zapewniającej niespotykaną wcześniej jakość wyświetlania, otworzyły się przed nami nowe możliwości. Zarówno jeśli chodzi o elementy oprawy wizji (o czym później), jak i przede wszystkim dostosowanie ekranów do kreatywnego konceptu spajającego całe wydarzenie. Wykorzystując modułową budowę diody, jak również możliwość zakrzywiania elementów ekranu, w praktyce jedynym ograniczeniem jest nasza pomysłowość i dostępna przestrzeń. Możemy zbudować ekran o niemalże dowolnym kształcie, traktując go i jako technologiczne „serce” eventu, i ważny element scenografii. W praktyce zastosowaliśmy to np. podczas organizacji dziesięciolecia jednego z naszych klientów z branży finansowej. Wykorzystując fakt, że charakterystycznym elementem identyfikacji wizualnej wszystkich jego placówek jest sześcienna kostka, zdecydowaliśmy się zbudować ją, wykorzystując moduły diodowe. Powstały w ten sposób cube został ustawiony w centralnym punkcie sceny, będąc narzędziem do wyświetlania animowanego logotypu oraz relacji live. Po obu jego bokach zostały ustawione kilkunastometrowe ekrany służące do wyświetlania części merytorycznych. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII Tekst: Aneta Radzimirska // EVENT MARKETING TO BRANŻA, KTÓRA W SPOSÓB SZCZEGÓLNY JEST WCIĄŻ GŁODNA NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNOLOGICZNYCH. AGENCJE I ICH KLIENCI NIEUSTANNIE POTRZEBUJĄ NOWYCH ROZWIĄZAŃ DOSTARCZAJĄCYCH UCZESTNIKOM WYDARZEŃ NIEZAPOMNIANYCH WRAŻEŃ. ROZWIĄZAŃ PODNOSZĄCYCH KOMFORT ODBIORU PREZENTOWANYCH TREŚCI, ZAPEWNIAJĄCYCH NIEZBĘDNĄ KOMUNIKACJĘ CZY BĘDĄCYCH NOWOCZESNYM „PRZEWODNIKIEM” PO EVENCIE. // Partner wydania: 40 TECHNOLOGIE I INNOWACJE
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==