TEMAT NUMERU // 04 Impreza integracyjna dla pracowników. Zrób to z pomysłem OKIEM EKSPERTA // 08 Rok 2019 – rokiem video eventów w social mediach TWARZĄ W TWARZ // 12 Branża eventowa to przede wszystkim relacje – rozmowa z Katarzyną Michalak, koordynatorem ds. organizacji imprez w Provident Polska MARKETING I PROMOCJA // 16 Analiza konkurencji – zrób to profesjonalnie i osiągnij sukces 19 Public relations w branży eventowej. Zadbaj o wizerunek KNOW-HOW ORGANIZATORA // 22 Jak zostać eventowym przywódcą? Cztery niezbędne elementy gwarantujące skuteczne zarządzanie DESTYNACJE EVENTOWE // 26 Podkarpackie: gdzie zorganizować wydarzenie na południu polski? 30 Obiekt kulturalny idealnym miejscem na event 32 Gdzie zorganizować duży event? Największe obiekty konferencyjne w Polsce TECHNOLOGIE I INNOWACJE // 40 Praktyczne wykorzystanie nowych technologii 44 Zainspiruj się! Kreuj niebanalne rozwiązania i oprawy wizualne eventów z wykorzystaniem nowych technologii PRZEGLĄD PRAWNY // 49 ABC wymiany kontaktów podczas wydarzeń. Pozyskuj dane zgodnie z prawem WIADOMOŚCI Z BRANŻY // 54 Kontynuacja programu grantowego dla najlepszych kongresów 56 (Nie)zwykły rok 58 Kalendarium event managera 60 Forum Branży Eventowej 2019 już 23 stycznia 62 Czas na felieton: Gotowi na rewolucję? KATALOG FIRM // 64 Katalog firm 04 IMPREZA INTEGRACYJNA DLA PRACOWNIKÓW. ZRÓB TO Z POMYSŁEM // Prawdziwym wyzwaniem dla firm eventowych są klienci organizujący cykliczne imprezy integracyjne. Bywa tak, że nawet kilka razy w roku cały zespół wyjeżdża poza miasto, aby w ciszy i spokoju podsumować dotychczasową działalność firmy i porozmawiać o przyszłości. Największym wyzwaniem jest fakt, że uczestnicy takich spotkań najprawdopodobniej niejedno już widzieli. I tu pojawia się pytanie: co powinno znaleźć się w ofercie, aby pozytywnie ich zaskoczyć, a jednocześnie zachęcić do kooperacji? Na szczęście możliwości jest bardzo dużo! Spis treści // Partner wydania: 2 EVENT MANAGEMENT POLSKA / Spis treści
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==