Nie jest tajemnicą, że Public Relations rządzi światem – każdą branżą i praktycznie każdą dziedziną życia. Przedsiębiorcom czy markom zależy na dobrym wizerunku, a tym samym dbają o identyfikację – „ja jako przedsiębiorstwo, ja jako marka”. Każde z tych „ja” funkcjonuje (bądź nie) przede wszystkim dzięki dobremu wizerunkowi. PR to niezwykle szerokie zagadnienie, którego nie sposób wyczerpać w jednym artykule. Skupmy się więc na działaniach PR-owych w branży eventowej. Budowanie świadomości, marki czy relacji, współpraca z dziennikarzami, szkolenia, działania CSR-owe, social media, budowanie pozycji eksperta czy SEO – to narzędzia PR-owe wykorzystywane przez przedstawicieli event marketingu. ŚWIADOME DZIAŁANIA PR-OWE Doskonałym przykładem agencji, która skutecznie wykorzystuje narzędzia PR- -owe, jest Mea Group na czele z Martą Chmielewską. Agencja ma na swoim koncie wiele nagród, wyróżnień oraz profesjonalnie przeprowadzonych działań wizerunkowych. Właścicielka firmy jest prezesem zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, dzięki czemu często wypowiada się jako ekspert w mediach branżowych. Jest również laureatką tytułu „Osobowość Roku” czy „Businesswoman Roku”. Wymieniać można by długo, bo wszystko to, co robi, jest dobrze zaplanowaną i konsekwentnie realizowaną strategią wizerunkową. Świadomy i „dobry” PR uprawiają również podwykonawcy. Najlepszym przykładem jest firma Brill AV Media, oferująca technikę sceniczną oraz multimedia, która regularnie organizuje szkolenia dla event managerów. Celem takich spotkań jest edukowanie eventowców z zakresu planowania techniki na etapie ofertowania, montażu i realizacji. Ważny aspekt PUBLIC RELATIONS W BRANŻY EVENTOWEJ. ZADBAJ O WIZERUNEK Z artykułu dowiesz się: Czym są świadome działania PR-owe. Jak realizować skuteczny CSR. Na czym polega efektywne budowanie relacji branżowych. W czym tkwi siła rekomendacji. Tekst: Katarzyna Andrzejewska-Szuba Partner wydania: 19
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==