Partner wydania: Angelika Borysiak // Autorka bloga angelikaborysiak.pl, specjalistka ds. marketingu i social media manager. Nieoceniona (ale doceniana!) w budowaniu strategii marki i prowadzeniu komunikacji internetowej. Prywatniu uwielbia swojego kota i zwiedzanie świata z plecakiem. reklama Hotel Kuźnia Napoleońska ul. Sochaczewska 5 96-515 Paprotnia Telefon +48 22 606 41 40 konferencje@kuzniahotel.pl www.kuzniahotel.pl Jedno miejsce, tak wiele możliwości CATERING • jedzenie i napoje, • alkohol, • obsługa kelnerska. TRANSPORT • przewóz uczestników i sprzętu, • dodatkowe wizyty na obiekcie. SCENOGRAFIA • elementy dekoracyjne – kwiaty, rzeźby, konstrukcje, oświetlenie, • dodatkowe elementy wyposażenia – meble, stanowisko rejestracji. MULTIMEDIA • oświetlenie, • nagłośnienie, • koszty produkcji materiałów wideo, • rider techniczny. DRUK MATERIAŁÓW • zaproszenia, • ulotki, plakaty, banery, • identyfikatory. UPOMINKI • koszt upominków, • koszt opakowań. ATRAKCJE • gwiazda wydarzenia, • animacje, • dodatkowe atrakcje, • ZAiKS, • konferansjer. REKLAMA • outdoor, • internet, radio itp. PRODUKCJA I KOSZTY OSOBOWE: • koszty agencji – succesfee, zakwaterowanie, • event manager, • koszty podwykonawców, • hostessy, • fotograf/kamerzysta. INNE • wszelkie inne wydatki, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. Aby event był skuteczny, konieczna jest korelacja pomiędzy umiejętnościami i doświadczeniem organizatora a odpowiednim budżetem. Mimo że niski budżet zazwyczaj idzie w parze z niską skutecznością działań, to nawet duży budżet nie zagwarantuje udanej imprezy, jeśli my lub agencja nie wykażemy się kreatywnością i umiejętnością planowania. 7
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==