Partner wydania: wszystko po to, by jeszcze bardziej zespolić społeczność branży MICE. Co najbardziej zaskoczyło? Chyba sesja networkingowa, którą poprowadzili Andrzej Gruszka i Robert Rachwał – wybitni znawcy branżowych tematów. Wspólne warsztaty okazały się wyjątkowe nie tylko ze względu na nawiązanie nowych kontaktów w krótkim czasie, ale też dzięki pięknemu krajobrazowi, który można było podziwiać z wieży widokowej Targów Kielce. Podczas licznych, trwających do samego wieczora prelekcji uczestnicy dowiedzieli się, jak skutecznie wykorzystać eventy charytatywne do zaangażowania jak największej liczby uczestników, jak zorganizować wydarzenie dla 2500 osób z 7-cyfrowym budżetem i jak wyciągać wnioski po organizacji swojego eventu. W końcu pozytywny feedback i odpowiednie refleksje są bardzo ważne i pozwalają na zaplanowanie najlepszych eventowych inicjatyw. Takich, które później zdobywają nagrody i zostają docenione. Chociażby na gali, która odbyła się tego samego dnia o godzinie 19.00. Część druga – gala Do 20 stycznia 2017 r. odbywało się głosowanie na najlepsze projekty – Event’s Awards. Poprzeczka została postawiona bardzo wysoko, konkurs stał na wysokim poziomie. Przyznano trzy nagrody. Pierwszą z nich, w kategorii „Event do 100 osób”, otrzymali organizatorzy Nozbe Mobile Photo Trip. Uzyskując 1707 głosów, zdeklasowali konkurencję i zapewnili sobie kolejną nagrodę – Grand Prix. Wygrana (10 tys. zł) z pewnością pozwoli im na dalszy rozwój i promocję swoich projektów. W kategorii „Event powyżej 100 osób” zwyciężyli organizatorzy Charytatywnego Fluomaratonu Zumby dla karmimypsiaki.pl z liczbą 685 głosów. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy, jesteśmy pod wrażeniem pomysłowości projektów. Podczas wieczornej gali nie zabrakło oczywiście licznych atrakcji. Wyjątkowe chwile urozmaiciły liczne występy muzyczne i akrobatyczne. Organizacja i emocje Jak wyglądał proces logistyczny planowania wydarzenia i jak podsumowują event organizatorka, Paulina Pięta, i jego uczestnicy? – Bardzo się cieszę, że odbyła się pierwsza edycja Events Festival. Przyjechali ludzie z różnych regionów Polski, mało było jednak lokalnych firm, co prowadzi do prostych wniosków. Była to pierwsza konferencja, która pozwoliła na integrację i networking na najwyższym poziomie. Słyszałam już podczas wydarzenia o nawiązaniu współpracy między uczestnikami. Sama dostałam dwie propozycje współpracy, co bardzo cieszy. Kolejna edycja będzie jeszcze ciekawsza i bogatsza o doświadczenia i wnioski z pierwszego Events Festival – podsumowuje pomysłodawczyni wydarzenia, Paulina Pięta, autorka bloga ewentualnie.com. – Było mi miło uczestniczyć w pierwszej edycji Events Festival w Kielcach. Już teraz wiem, że nie ostatniej. Wydarzenie to dawka inspiracji od osób pełnych energii i doświadczenia. Dzięki prelekcjom wiem, z jakim nastawieniem podejść do tematu organizacji eventów. Events Festival to również dawka merytorycznej wiedzy za sprawą zorganizowanych warsztatów. Dzięki uczestnictwu w jednym z nich dowiedziałam się, na co zwracać uwagę przy promocji wydarzenia. Mam nadzieje, że w kolejnej edycji więcej osób przyjedzie odwiedzić nasze miasto i będziemy mogli w większym gronie spędzić pożytecznie czas. Zapraszam do Kielc! – mówi Magdalena Chłopek-Rek, uczestniczka Events Festival. Na koniec Events Festival dostarczył uczestnikom nie tylko praktycznej wiedzy, ale również nowych kontaktów i… rozrywki. Podczas czterech merytorycznych prelekcji, dwóch warsztatów praktycznych i sesji networkingowej mogliśmy czerpać wiele inspiracji i pomysłów, które z pewnością zostaną wykorzystane w przyszłości. Pomimo wielu przebytych kilometrów i lekkiego zmęczenia, które czułyśmy pod koniec dnia, nie ma nic lepszego niż poczucie spełnienia i widok „Event Management Polska” w dłoniach każdego uczestnika eventu. 55
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==