Partner wydania: eventy możemy dzielić dowolnie, na rentowne i nierentowne, trudne i łatwe organizacyjnie, skierowane do B2B lub B2C, duże i małe itd. Rzecz jasna marzeniem wielu organizatorów eventu jest to, by event był duży, odpowiednio wypromowany, doskonale skalkulowany i zorganizowany, bardzo rentowny oraz by żadnemu z uczestników wydarzenia uśmiech nie schodził z twarzy. To wszystko naprawdę jest możliwe, choć faktycznie dość trudne. W swojej karierze zawodowej mam kilkanaście eventów na 200+ uczestników i muszę powiedzieć, że wszystkie zostały pozytywnie ocenione (na minimum 4,5 w 6-stopniowej skali oceny). Mimo to wciąż patrzę na nie krytycznie i wiem, że daleko im było do doskonałości. Cały czas w tyle głowy mam to, że w branży tak dynamicznej jak MICE należy się kształcić, kształcić i jeszcze raz kształcić. Wciąż zmieniające się trendy zmuszają nas do ciągłego śledzenia dynamiki branży, a marketing i social media, tak bardzo ze sobą powiązane, wręcz wywierają presję nieustannego podążania za nowinkami, którymi możemy się posłużyć, by jeszcze lepiej promować nasze wydarzenia. W marcowym wydaniu „Event Management Polska” przygotowaliśmy dla Państwa kolejną porcję solidnej wiedzy. Od tego wydania zaczynając, każdy artykuł w magazynie zawiera informację, czego możecie się z niego dowiedzieć. Wszystko po to, by było jeszcze bardziej narzędziowo. Pozwalam sobie polecić Państwa uwadze kilka tekstów. Przede wszystkim ten autorstwa Angeliki Borysiak, w którym autorka przedstawia ABC kalkulacji budżetu na event, bo przecież odpowiednio skalkulowane wydarzenie oszczędzi nam stresu organizacyjnego i pozytywnie wpłynie na jego rentowność. Do tego tekst Dagmary Platy-Alf o analityce marketingowej w branży eventowej oraz artykuł Sławomira Wróblewskiego o Risk Assesment. Mógłbym wymieniać dalej, ale… przecież za chwilę sami Państwo przeczytają je wszystkie, więc pozostaje mi życzyć owocnej lektury! Maciej Podgórski redaktor naczelny „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.biznes-hotel.pl // REDAKTOR naczelny / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // REDAKTOR prowadzącA / Ewa Karczewska / tel. (61) 66 55 742 / ewa.karczewska@forum-media.pl // REDAKCJA / Maria Ledeman / tel. (61) 66 83 175 / maria.ledeman@forum-media.pl // Reklama / Dominika Gąsiorowska / (61) 66 55 885 / dominika.gasiorowska@forum-media.pl / Filip Wójcik / (61) 66 55 199 // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Beata Anna Święcicka, Sebastian Surendra, Maciej Karczewski, Krzysztof Kogut, Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf // RADA MERYTORYCZNA / Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf, Dariusz Ogrodnik // PROMOCJA / Ewa Antkiewicz / tel. (61) 66 55 762 / ewa.antkiewicz@forum-media.pl // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Hotel Narvil Conference & Spa ****, ul. Czesława Miłosza 14A, 05-140 Serock // SERWIS ZDJĘCIOWY / Fotolia // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / Forum Media Polska Sp. z o.o. 32 Design – wyróżnij swoje stanowisko targowe // Rocznie na terenie Europy odbywają się setki imprez targowych. W tych większych uczestniczy nawet 3000 wystawców i 250 000 zwiedzających. Oznacza to, że działy marketingu różnych firm zachodzą w głowę, jak dobrze zaprezentować swoją działalność. Kluczem do sukcesu może się okazać design stoiska, ale co to oznacza w praktyce? 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==