Partner wydania: Jesteśmy bardzo elastyczni i staramy się dopasowywać do potrzeb naszych klientów. Realizujemy indywidualne zlecenia, zaczynając od promocji produktów, konferencji, gal, aż po livestream (transmisja na żywo) nawet do 100 000 osób, co powoduje przedłużenie życia eventu czy realizację wideo, również na zewnątrz. – Z jakimi firmami współpracujecie? – Ze wszystkimi, zarówno firmami prywatnymi, jak i agencjami. Nie mamy żadnych ograniczeń ani uprzedzeń, oczywiście jeżeli mieści się to w przepisach prawa oraz etyki, nie urażając niczyich uczuć. Jesteśmy otwarci i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Wszystkie projekty omawiamy wspólnie z klientem. Jeżeli nasze zdania są odmienne, to o nich rozmawiamy i staramy się znaleźć drogę do wspólnego sukcesu. Na współpracy z nami na pewno najwięcej zyskują ci, którzy upatrują w cyfrowym świecie szansy dla siebie i swojej firmy, bo to oznacza, że mówimy wspólnym językiem, a w końcu naszym celem jest umożliwienie osiągnięcia sukcesu naszym klientom. – Co otrzymują przedsiębiorcy po zawarciu z Wami umowy? Wszystko zależy od tego, czy jest to organizator chcący zorganizować swoje wydarzenie w naszym obiekcie, czy firma poszukująca przestrzeni pod biuro. Jak już wspomniałam, jesteśmy bardzo zróżnicowani. Patrząc pod kątem eventów, posiadamy pełną infrastrukturę audio-wideo wraz z reżyserką oraz zapleczem technicznym, bramą wjazdową, pozwalającą na bezpośredni wjazd na salę eventową oraz możliwość ciężkich podwieszeń pod sufitem. To tylko kilka ciekawostek, jakie się u nas znajdują. Ciężko byłoby je teraz wszystkie opisywać. Najlepiej nas odwiedzić i przekonać się, jak ciekawie i niewielkim kosztem można zorganizować u nas swój event, ponieważ dysponujemy wieloma nowymi technologiami. – Przewidujecie jakieś elementy dodatkowe dla osób, które zdecydują się u Was rezydować? – Przedsiębiorcy wynajmujący u nas przestrzenie biurowe również mogą liczyć na cały wachlarz udogodnień, choćby na kilkudziesięcioprocentowy upust na całą przestrzeń konferencyjno-eventową. Do tego możemy zaoferować salki biznesowe, profesjonalną obsługę sekretariatu czy zielony ogródek przy restauracji, który latem pomaga nam się zrelaksować. – Jakie wydarzenia się u Was odbyły? Bardzo różne. Staramy się nie pozycjonować pod kątem jakiegoś konkretnego rodzaju wydarzeń. Chcielibyśmy być postrzegani jako elastyczna przestrzeń. W ostatnim okresie dość często odwiedzała nas branża motoryzacyjna z promocją swoich aut, m.in.: Hyundai IoniQ, Rolls-Royce Motor Cars czy Iveco. Samochody ze względu na naszą przestronną bramę mogły swobodnie wjechać bezpośrednio na salę konferencyjną. Odbywały się również liczne gale i wręczenia nagród, jak np. Firma Przyjazna Klientowi czy Inwestor w Kapitał Ludzki, jubileusze firm prywatnych, imprezy integracyjne w formule bankietów, promocje produktowe, konferencje. Dla jednego z banków przygotowywaliśmy konferencję interaktywną z avatarem, który rozmawiał z gośćmi. Mogę zdradzić, że właśnie przygotowujemy się do kilku zamkniętych i prestiżowych koktajli kobiet sukcesu oraz pokazu mody Fashion Day. – Ludzie są otwarci na nowe technologie? – Nie ma co ukrywać, że świat wokół nas zmienia się na tyle szybko, że bardzo trudno jest nadążyć za wszystkimi nowościami. A rozsądne wykorzystanie ich w biznesie – eventowym czy jakimkolwiek innym – to już prawdziwe wyzwanie. Naszą misją nie jest organizacja eventów czy sprzedaż biur, ale umożliwienie firmom i instytucjom wykorzystania świata digital i przełożenia go na mierzalne zyski. Aby to zrobić, powołaliśmy do życie Akademię Digital Knowledge. To miejsce wymiany wiedzy, cykle inspirujących wydarzeń oraz zasoby wiedzy online. Akademia ma na celu promocje nowych trendów branży digital marketing & learning, analizę sukcesu jednych i przyczyn porażki innych, a poprzez to pomoc w akceleracji i rozwoju. Wszystko to oparte o nowe technologie, różnorodne doświadczenia ekspertów, w nieformalnej atmosferze lub online. Działania Akademii są dla odbiorców zupełnie bezpłatne, bo zależy nam na tym, aby klienci potrafili korzystać z tego, co robimy. – Eyetrackery, greenscreeny… Jakim zapleczem technologicznym jeszcze dysponujecie? – Oprócz wspominanego studia eventowego, które ma 330 m² powierzchni i 7 m wysokości, mamy też 3 studia multimedialne służące do różnych zastosowań. Jedno z nich opiera się o technologię greenscreen (umożliwia ona umieszczenie postaci na dowolnym tle) i wirtualne scenografie, które wykorzystujemy w czasie rzeczywistym, np. podczas debat czy webinariów, zabierając widzów do wykreowanego przez nas świata, mimo że realnie otaczają nas zielone ściany. Mamy też studio do nagrywania webcastów i podcastów, a także studio do badań jakościowych wyposażone m.in. w eyetracker, który pozwala nam śledzić ruchy gałek ocznych uczestników. Jak widać – trochę science fiction, więc tym bardziej cieszę się, że mamy Akademię. – Digital Knowledge Village stanowi więc idealną przestrzeń zarówno do prowadzenia codziennej działalności, rozwoju, jak i organizacji okazjonalnych eventów branżowych. – Niewiele jest na świecie ideałów, więc i my mamy pewne ograniczenia czy kierunki, w których chcemy się rozwijać, więc ciężko odpowiedzieć na to pytanie tak, żeby nie wyszło tendencyjnie. Na pewno jesteśmy pomostem, który łączy i dostarcza elementy potrzebne zarówno do postawienia pierwszych kroków w biznesie, jak i wsparcia rozwoju firm. Edukujemy również, jak skutecznie zaistnieć na rynku i nie zgubić się w tak daleko idącej digitalizacji, która dziś zmienia się bardzo szybko. Jednak najlepiej przyjść i zobaczyć wszystko na miejscu. Zapraszam! DIGITAL KNOWLEDGE village: // • centrum konferencyjne • 14 sal • studia digitalizacji wiedzy • laboratoria UX • 4 studia nagraniowe • studio focusowe • restauracja • sundeck na 2 poziomach • miejsca relaksu 41

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==