Partner wydania: 18 Analityka marketingowa w branży eventowej // Rosnąca dynamicznie liczba kanałów komunikacji oraz możliwość gromadzenia danych wpływają na konieczność wykorzystywania w codziennych działaniach narzędzi analitycznych, które pozwolą na ocenę realizowanych wysyłek e-mailingowych, skuteczność prowadzonych kampanii w mediach społecznościowych czy analizę źródeł ruchu. Przybliżamy wybrane aspekty analityki marketingowej i możliwości jej zastosowania. Spis treści // Temat numeru // 04 ABC kalkulacji budżetu na event Okiem eksperta // 08 Większy event, większe ryzyko. Czy musimy robić Risk Assessment? Twarzą w twarz // 14 Dowiedz się, jak powinien wyglądać Twój sukces. Rozmowa z Ellingiem Hamso Marketing // 18 Analityka marketingowa w branży eventowej 22 Wideo na eventach – ważne przed rozpoczęciem, w trakcie i po zakończeniu Know-how organizatora // 24 Event w plenerze – jak zaplanować wydarzenie pod gołym niebem? 32 Design – wyróżnij swoje stanowisko targowe 35 Nowa przestrzeń konferencyjna w Zachodniopomorskiem 36 Jak uatrakcyjnić event za pomocą motoryzacji? 40 Digital Knowledge Village. Rozwijaj swój digitalowy biznes Destynacje eventowe // 42 Destynacje eventowe: Trójmiasto Technologie i innowacje // 48 Leia – technologia bliska hologramowi Przegląd prawny // 50 Dbaj o swoje – ochrona własności intelektualnej na imprezie Wiadomości z branży // 54 Relacja z Events Festival 2017 56 Nozbe Mobile Photo Trip – każdy spogląda na świat inaczej Zestawienie hoteli // 60 Obiekty promowane przez Event Management Polska Katalog firm // 64 Katalog firm Event Management Polska / Spis treści 2

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==