Partner wydania: Rozalin x ul. Przemysłowa 64 x tel. +48 695 743 265 kontakt@ludowaaltana.pl www.ludowaaltana.pl KOMPLEKS SZKOLENIOWO-BANKIETOWY Pikniki Firmowe do 2000 os. Imprezy Integracyjne 20 min od Centrum Warszawy reklama schłodzonych kieliszkach Prosecco – tłumaczy. O plenerowych trendach mówi także Katarzyna Kaczyńska, bar manager w Nuts & Berries by Weranda Family: – Tematy krążą głównie wokół wydarzeń muzycznych, jednak nie powinniśmy zamykać się na inne pomysły. Odnoszę wrażenie, że miasto znowu zaczyna wychodzić do swoich mieszkańców i to nie tylko w formie inicjatyw wypływających ze strony, określmy to, administracyjnej, ale takie działania podejmuje już każdy, kto na tę przestrzeń chce się „składać”. Triumfy święcą wspólne sesje jogi, różnego rodzaju warsztaty – kulinarne, artystyczne, taneczne. Co prawda mnogość pomysłów powoduje, że coraz trudniej gości w 100% zaskoczyć, jednak warto próbować, czasem diabeł tkwi w szczegółach. SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA EVENTOWE // Obecnie uczestnicy imprez mają bardzo wysokie oczekiwania odnośnie ich atrakcyjności i jakości. Aby sprostać tym wymaganiom, powinniśmy do każdego wydarzenia podchodzić bardzo indywidualnie i rozpocząć pracę od „rozebrania go” na czynniki pierwsze, a następnie dla każdego z nich znaleźć najlepsze rozwiązanie, mając na uwadze specyfikę danej imprezy. Na przykład nie zawsze nagłośnienie o ogromnej mocy jest najlepszym rozwiązaniem, czasami zastosowanie systemu o mniejszej mocy, ale z większą liczbą punktów nagłaśniających będzie lepsze. Jeśli jednak miałbym wskazać rozwiązania, które sprawdzają się za każdym razem, to przede wszystkim byłyby to współpraca ze sprawdzonymi partnerami i dywersyfikacja odpowiedzialności, czyli podzielenie projektu na możliwie krótkie etapy i wyznaczenie lidera przy każdym z nich. Musimy również pamiętać, aby przy tworzeniu harmonogramu pracy, na każdym etapie zapewnić sobie bufory czasowe. W przypadku imprez plenerowych, kiedy nie mamy wpływu np. na warunki pogodowe, jest to szczególnie ważne podczas montaży. Wówczas takie rozwiązanie zabezpieczy nas przed opóźnieniami w pracach. Krzysztof Migas z szeroko pojętą branżą medialną, reklamową i event marketingową jest związany od ponad 12 lat. Od 2016 r. pracuje w WALK Events jako event manager, odpowiadając za obsługę wydarzeń i client service Plenerowe grzechy główne // W przypadku eventów plenerowych najczęściej popełniane błędy organizacyjne to te wynikające ze zbytniej pewności siebie. Event plenerowy z założenia łączy się z pewnego rodzaju ryzykiem – czy ludzie przyjdą, jaka będzie pogoda, czy będzie z czego zapłacić artystom? Jeśli przecenimy swoje możliwości, możemy skończyć z bardzo ciekawym (przynajmniej według nas) koncertem, na którym ostatecznie pojawi się 15 osób. Również często popełnianym błędem bywa brak rozeznania w tym, co aktualnie dzieje się w mieście. Eventy plenerowe to głównie lato, czyli okres powstawania nowych miejsc, o różnorodnych programach – jeśli nie będziemy trzymać ręki na pulsie, daty będą się dublować i nawet nasz „pewniak” może okazać się eventowym niewypałem. Katarzyna Kaczyńska obecnie bar manager w Nuts & Berries by Weranda Family, wcześniej menedżer w Weranda Take Away i w poznańskim klubie Projekt LAB 25
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==