Marta Chmielewska prezes agencji eventowej Mea Group, prezes zarządu SBE W grudniu 2017 r. ponownie wybrana na prezesa zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Do zarządu SBE na stanowisko wiceprezes powołana po raz pierwszy w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko prezes zarządu. Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu „MICE Poland” w kategorii organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie. każdy czuje się istotnym podmiotem większej całości. Empatia i współodczuwanie są – w mojej ocenie – najważniejsze w biznesie. Jeśli stanowią podstawę naszej działalności gospodarczej, strategii firmy, to będzie naprawdę dobrze. Empatyczne zarządzenie nieodzownie łączy się z współodczuwaniem, intuicją i człowiekiem w centrum uwagi. Biznes tworzą grupy ludzi, którzy ze sobą współpracują na różnych polach i poziomach. Każdy z nas jest inny i powinniśmy z tego czerpać, wykorzystywać mocne strony poszczególnych ludzi. Bez zrozumienia drugiej osoby jest trudno (a czasami wręcz niemożliwe) stworzyć coś wartościowego. Życie przynosi nam wiele wyzwań – prywatnie i zawodowo. Nie wiemy, co drugi człowiek nosi w sercu, z czym przychodzi do pracy. Bez zrozumienia i rozmowy z każdym pracownikiem indywidualnie, ale również z całym zespołem nie ma mowy o empatycznym zarządzaniu. Każdy pracownik wpływa na całość, kształtuje relacje dzień po dniu. Różnorodność ludzka jest piękna, dzięki temu możemy się wspaniale inspirować, uzupełniać i tworzyć. Event jest jak żywy organizm, w który trzeba wsłuchiwać się jak w bicie serca. Agencja eventowa i jej pracownicy równa się zarządzanie ciągłą zmianą. Do tego, od czasu do czasu, dodajmy zarządzanie mniejszą lub większą sytuacją kryzysową. Dzięki otwartości, obserwacji, rozmowom rozwijamy się, nieustannie ewoluujemy. Każdy pracownik ma swoje spostrzeżenia, cenne uwagi, które w efektywnie zarządzanych firmach na pewno zostaną usłyszane, a które wpływają na kierunek działań biznesowych. To bardzo często daje firmie świeże spojrzenie na rynek, nowe możliwości i nową energię do działania. Właśnie my – osoby zarządzające, szefowie zespołów – jesteśmy przykładem dla ludzi, zwierciadłem, w którym przeglądają się podczas swojego zawodowego życia. Uczą się od nas, od współpracowników – niezależnie od tego, na jakim są etapie kariery – i mamy obowiązek (sic!) dawania dobrego przykładu, w tym empatii, współodczuwania. Jeśli stworzymy przyjazne środowisko pracy, wprowadzimy dobrą energię, to ona na pewno przełoży się na świetne wyniki finansowe, satysfakcję i sukcesy w firmie. Szefowie, nie ma na co czekać – do dzieła! Wielcy liderzy nie wykorzystują ludzi po to, aby sami mogli wygrywać. Przewodzą ludziom, aby odnosić wspólne zwycięstwa. John C. Maxwell Partner wydania: HOTEL ROBERT`S PORT LAKE RESORT & SPA 65

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==