JAK ZORGANIZOWAĆ GALĘ IDEALNĄ? DOWIEDZ SIĘ, NA CO ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ Gala to wyjątkowy moment w działalności każdej firmy. Jej celem jest zazwyczaj podkreślenie ważnych wydarzeń, rocznica założenia, start nowego projektu albo wręczenie nagród. Ogromnie ważny element organizacji gali stanowi stworzenie wydarzenia, które pozostanie w pamięci wszystkich gości na długo. Jak więc zorganizować idealną galę, która zaintryguje, zaciekawi i sprawi, że każdy uczestnik poczuje się wyjątkowy? Kluczem do organizacji idealnej gali jest odpowiednie przygotowanie projektu. Organizacja imprez firmowych nie zawsze jest rzeczą prostą. Nasza widownia dzieli się zazwyczaj na dwie grupy: tych, którzy wychodzą na scenę i otrzymują gratulacje, i tych, którzy pozostają na widowni. Sprytny i doświadczony event manager znajdzie sposób na zbudowanie historii angażującej wszystkich gości wydarzenia. Poniżej prezentujemy kilka przydatnych wskazówek, jak zrealizować galę doskonałą. POMYSŁ – GALA, JAKIEJ JESZCZE NIE BYŁO Każda gala musi być inna, wyjątkowa. Musimy pamiętać o tym, że goście zaproszeni na nasze wydarzenie często bywają na podobnych eventach. Każdy klient chce, żeby jego gala była spektakularna, różna od poprzedniego wydarzenia. Przy projektowaniu pomysłu musimy poszukać złotego środka pomiędzy budżetem a wyjątkowymi elementami organizacji, które wyróżnią nasz event wśród pozostałych. Koncepcja kreatywna przygotowana przez agencję musi być dopasowana do profilu klienta i stylu wydarzenia, które organizujemy. Elementy artystyczne, podkreślające wyjątkowość naszej gali, mogą być zawarte nie tylko w wizualizacjach i scenografii. Może to być także element dźwiękowy albo ciekawy scenariusz. MOTYW PRZEWODNI – ZAINTERESUJ ODBIORCÓW Research – czyli sprawdzenie, co się działo podczas poprzednich gali. Kiedy już poznamy historię eventu, możemy wpaść na idealny koncept przewodni imprezy. Zwykle skupiamy się tutaj na animacjach pokazywanych na scenie. Musimy zawalczyć o uwagę ludzi, którzy nie będą śledzić wszystkiego, co będzie się działo na scenie. Warto pamiętać o tym, żeby nasza gala nie była jedynie celebracją osiągnięć, projektów czy wręczaniem statuetek. Ważne, by nasze wydarzenie było również interesujące. Na tym etapie organizacji warto zastanowić się nad wykorzystaniem zasobów wewnętrznych klienta. Co ma w swojej ofercie? Czy ma dział kreacji? Możemy z ich pomocą zrealizować wyjątkowe filmy, które pokażemy podczas samej gali. Być może sam profil działalności klienta nas zainspiruje. Motyw przewodni związany z branżą obecną na wydarzeniu pomoże nam zainteresować publiczność. Dzisiejsze gale muszą być atrakcyjne dla oka. Doskonałym sposobem na zaintrygowanie publiczności mogą być ciekawe wizualizacje albo wykorzystanie nowinek technologicznych. Tekst: Ewa Wiącek Z artykułu dowiesz się: Co jest najistotniejsze przy planowaniu gali. Jak zbudować napięcie i zainteresować gości. O czym należy pamiętać. Co może nas zaskoczyć. Czego unikać przy organizacji gali. Partner wydania: HOTEL ROBERT`S PORT LAKE RESORT & SPA 4 TEMAT NUMERU
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==