przykuwały strefy partnerów festiwalu i znanych marek. Z pewnością zapadającą w pamięć atrakcją okazała się strefa serialu „Stranger Things” Netflixa stylizowana na Arcade Palace, czyli salon gier, który można kojarzyć z drugiego sezonu produkcji. Netflix w ogóle regularnie wyznacza nowe standardy komunikacji i promocji, a widzów (i nie tylko) zachwyca niemal każdą swoją aktywnością marketingową. Open’er 2019 zbiegł się z premierą trzeciego sezonu „Stranger Things”. Chyba trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce na promocję tej produkcji! W strefie, do której o każdej porze czekała niekończąca się kolejka fanów, można było pograć na automatach do gier rodem z lat 80. znanych z 2. sezonu oraz wygrać mnóstwo nagród i gadżetów związanych z serialem. Wisienką na torcie był 3 lipca, kiedy to w strefie „Stranger Things” pojawiły się gwiazdy serialu: Caleb McLaughlin i Finn Wolfhard! Świetny koncept i realizacja sprawiły, że na Open’er Festival poczuliśmy się jak w Hawkins! Brawo Netflix! Koncert Taco Hemingwaya i Dawida Podsiadło – za światowy poziom – po prostu wielki szacun! To historyczne wydarzenie: polscy artyści zapełnili Stadion Narodowy! Bilety na Taco i Podsiadło, mimo wcale niemałej ceny, rozeszły się w rekordowym tempie! Było to zdecydowanie najbardziej wyczekiwane wydarzenie muzyczne tego roku nad Wisłą, tym bardziej, że formuła koncertu dwóch różnych artystów do samego końca owiana była tajemnicą. Ostatecznie 28 września fani otrzymali kilka godzin profesjonalnego występu obu artystów – najpierw Taco, potem Dawida. Na widowni świetnie bawiły się osoby w każdym wieku, nie brakowało też całych rodzin. Warto podkreślić scenę z wybiegiem w publiczność oraz wizualizacje w tle, które – zwłaszcza w przypadku Taco Hemingwaya – bardzo podbijały doznania artystyczne. Oczywiście, jak zwykle nie brakuje głosów o legendarnych już problemach z nagłośnieniem na Stadionie Narodowym, ale bez wątpienia wreszcie doczekaliśmy stadionowego, spektakularnego wydarzenia w wykonaniu polskich artystów na poziomie, jakiego w Polsce jeszcze nie było. PRO8L3M – OUTPOST IN5TALAC7A – za coś, czego jeszcze w polskim świecie muzycznym nie było w ramach promocji płyty. OUTPOST to absolutnie wyjątkowa, multisensoryczna, multimedialna, oparta na interakcji odbiorca – medium instalacja, 100% doświadczenia nowych technologii w służbie przedpremierowego odsłuchu albumu PRO8L3M „Widmo”. Świetne miejsce (postindustrialna warszawska Praga) stało się przestrzenią, w której zatarły się granice pomiędzy tym, co cyfrowe, a tym, co rzeczywiste. Było to przeżycie, z którego chyba każdy wyszedł z refleksją, jak VR wpływa na nasze doświadczenie i gdzie są granice cyfrowego poznania. Czy tak będzie wyglądać przyszłość? Tego nie wiemy, ale wiemy, że była to prezentacja muzyki, jakiej jeszcze nie było. Pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce integrujące muzykę, fanów, artystów, sztuki wizualne i wirtualne. Chcemy więcej! Czekamy, co jeszcze zaskoczy nas w tym roku. Muzycznie liczymy na koncert Pezeta 19 grudnia. Jak robi się tylko jeden koncert promujący płytę, to musi to być sztos! Mamy nadzieję, że się nie zawiedziemy. KATARZYNA GORCZYŃSKA // PR manager w Plej PR manager w agencji Plej z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UW oraz socjologii na UMCS. W Plej odpowiada za kontakty z mediami i budowanie wizerunku firmy. OLA BRZOZOWSKA // creative group head w dziale kreacji eventowej Plej Od blisko dekady związana z branżą eventową, od 7 lat w Plej, najpierw w dziale produkcji, a od ponad roku w kreacji eventowej. Absolwentka animacji społeczno-kulturalnej na UW i marketingu internetowego na SGH. Realizowała projekty eventowe m.in. dla P4, Wyborowa Pernod Ricard, BBC Studios, Oriflame i wielu innych. Specjalizuje się w projektach CSR, eventach konsumenckich oraz oprawie wizualnej wydarzeń. NAPISZ DO AUTORKI: katarzyna.gorczynska@plej.pl NAPISZ DO AUTORKI: ola.brzozowska@plej.pl Partner wydania: HOTEL ROBERT`S PORT LAKE RESORT & SPA 9
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==