TOP EVENTY 2019 I TRENDY NA 2020 – ZAINSPIRUJ SWOICH KLIENTÓW! Przedstawiamy kilka trendów eventowych 2019, które mogą posłużyć jako inspiracja – dla Was i Waszych klientów. Wybrałyśmy wzorowe, naszym zdaniem, przykłady dobrych kreacji i realizacji eventowych 2019 r. Wierzymy, że pojawiające się na nich trendy będą się utrzymywać i rozwijać w kolejnym roku. Dzięki nim wydarzenia są coraz ciekawsze, bardziej angażujące i ekscytujące zarówno dla uczestników, jak i dla osób, którym nie udało się wziąć w nich udziału. W tym roku dało się zauważyć coraz lepszą integrację wydarzeń ze świetną promocją internetową i przenoszeniem wrażeń w social media. Warta podkreślenia jest integracja eventów z nowymi technologiami, wpływająca na intensyfikację doznań podczas wydarzeń. Dodatkowo pozytywnym echem odbija się coraz większa dbałość o ekologię na imprezach masowych, takich jak festiwale i wydarzenia sportowe. W kreacji Plej wybraliśmy kilka naszych typów na topowe wydarzenia 2019 r. Doceniamy świetne pomysły i historyczne realizacje, podnoszące poprzeczkę branży eventowej. Szanujemy i chcemy więcej takich wydarzeń w 2020 r.! Red Bull i lądowanie samolotem na sopockim molo – za to, że Red Bull konsekwentnie realizuje swoją strategię, i za odwagę, żeby przekonać do tego pomysłu urzędy. Łukasz Czepiela, jeden z najlepszych, światowej klasy pilotów wyścigowych, 29 kwietnia wylądował na zabytkowym molo w Sopocie, symbolicznie otwierając sezon letni 2019. Wyobrażamy sobie, że realizacja tego typu eventu i zdobycie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz przekonanie władz miasta do takiej aktywności było dla pomysłodawców i organizatorów nie lada wyzwaniem! Zgodnie z zapewnieniami marki lądowanie nie stanowiło żadnego zagrożenia dla zabytkowej konstrukcji, ale wymiary molo sprawiły, że było to ogromne wyzwanie dla pilota, a dla widzów – spektakularne widowisko. Wszystko to idealnie osadzone w strategii i filozofii marki Red Bull, czyli napoju, który dodaje skrzydeł i niemożliwe staje się możliwe. Red Bull od początku swojej historii angażuje się w sporty ekstremalne i doświadczenia przekraczające granice oraz organizuje różnego rodzaju imprezy, które nierzadko – ze względu na pomysł i profesjonalizm wykonania oraz emocje, jakich dostarczają uczestnikom – stają się eventowymi benchmarkami i przechodzą do historii. To, co bardzo doceniamy w tym projekcie, to także łączenie świetnie przygotowanych i zrealizowanych, zapadających w pamięć eventów z innymi działaniami marketingowymi i komunikacja zintegrowana. Dlatego dodatkowe punkty przyznajemy marce Red Bull za transmisję live z wydarzenia i działania w digitalu. Chapeau bas, Red Bull! Salt Wave Festival – za świetny debiut na polskiej scenie festiwalowej i naprawdę dobry line-up. Świetny wybór miejsca (lotnisko w Jastarni na Helu z wyjściem na plażę nad Zatoką Pucką), bardzo ciekawy dobór artystów (na scenie pojawili się m.in. The Cinematic Orchestra, Jacob Banks, PRO8L3M, WhoMadeWho, Fisz Emade Tworzywo, Kamp! i wielu innych), interesujący termin (23-24 sier- pnia, końcówka wakacji) – wszystko to wydaje się nie tylko gotowym przepisem na sukces, ale także dobrym sposobem na przyciągniecie na Hel turystów, kiedy sezon chyli się już ku końcowi. Chilloutowe brzmienia i najnowsze trendy niemal na plaży oraz after party nad morzem – to pożegnanie lata i kumulacja emocji w typowo helskim, niezobowiązującym stylu. Propsujemy i liczymy na kolejną edycję! Strefa „Stranger Things” na Open’er – za megaatmosferę, promocję i wyróżnienie się na tle stref partnerów festiwali. Podczas tegorocznej edycji Open’er Festival działy się dziwne rzeczy. Mamy wrażenie, że większą uwagę niż sam line-up Tekst: Ola Brzozowska, Katarzyna Gorczyńska Z artykułu dowiesz się: Które eventy 2019 r. można uznać za najciekawsze. Czym zaskoczyły publiczność tegoroczne koncerty. Jak wyglądała nietypowa promocja płyty. Łukasz Nazdraczew/Red Bull Content Pool Partner wydania: HOTEL ROBERT`S PORT LAKE RESORT & SPA 8 OKIEM EKSPERTA
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==