kto chce być poważnym graczem, ma to wszystko wpisane w DNA. Inwestowanie w talenty pracowników, w rozwój firmy – bez tego nie ma innowacyjnych koncepcji kreatywnych, eventów, które na długo zapadają w pamięć. Wyniki badań, jak i zwykłe rozmowy pokazują, że w naszym zabieganym świecie jedną z najwyższych wartości jest czas wolny od obowiązków, rutyny. Godziny, minuty, sekundy, które możemy poświęcić rodzinie i bliskim, na realizację pasji, hobby, spotkania, kiedy najważniejsze jest „tu i teraz”. Uważność, skupienie na drugim człowieku… Mając to na uwadze, niezwykle ważne jest jak ten czas, my – eventowcy – zagospodarujemy w ramach spotkań zawodowych klientów. Poznanie się w innych okolicznościach niż te na co dzień, odnalezienie w nietypowych sytuacjach, kontakt z koleżankami i kolegami z pracy, współpracownikami, kontrahentami w kontekście ich prywatnych zainteresowań to bezcenne chwile oraz jedyna w swoim rodzaju okazja do budowania relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Im lepiej się znamy, tym łatwiej nam współpracować, zaakceptować, że każdy jest inny i nieco inaczej postrzega świat. Odmienność, różnorodność, czasami nieprzewidywalność oraz wychodzenie poza schematy to wartości, dzięki którym jako ludzie nadal mamy przewagę nad maszynami i sztuczną inteligencją, dlatego warto je pielęgnować i rozwijać. Koncepcje kreatywne eventów to nic innego, jak umiejętne wykorzystanie idei, nowatorskich technologii w celu wywoływania emocji, budowania zaangażowania. Marta Chmielewska prezes agencji eventowej Mea Group, prezes zarządu SBE W grudniu 2017 r. ponownie wybrana na prezesa zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Do zarządu SBE na stanowisko wiceprezes powołana po raz pierwszy w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko prezes zarządu. Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu „MICE Poland” w kategorii organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie. Nasz umysł to czasopismo ukazujące się co cztery sekundy. Marshall McLuhan Eksperci podkreślają, że nic nie jest w stanie zastąpić bezpośredniego kontaktu, rozmowy – cyfrowe relacje nie są równoważne z tradycyjnymi, „analogowymi”. Dzielenie się przeżyciami, myślami, emocjami w internecie to nie to samo co szczera rozmowa, wymiana opinii, spojrzenie w oczy. Event to jedyna okazja do takich spotkań. Warto mieć na uwadze, że to my – eventowcy – zarządzamy czasem, który ma szczególną wartość. Spoczywa na nas spora odpowiedzialność, tym bardziej, że klienci oczekują od nas kompleksowych działań, obsługi obejmującej pełne spektrum aktywności. Ale pamiętajmy, że w centrum tego wszystkiego powinien być zawsze człowiek. Partner wydania: 62 WIADOMOŚCI Z BRANŻY

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==