uroczystej kolacji. Dodatkowo klienci mogą zorganizować imprezę wieczorną w naszym klubie dyskotekowym. Nie można pominąć również strefy SPA, która gwarantuje relaks po dniu pełnym wrażeń. Na co stawiacie Państwo podczas współpracy z branżą MICE? Każdy klient jest traktowany przez nas indywidualnie i jesteśmy bardzo elastyczni co do jego wizji. Pamiętam jedną firmę, jeszcze za czasów mojej pracy w dziale sprzedaży, na życzenie której zakupiliśmy nowe zasłony na salę bankietową, tak aby pasowały one do formuły eventu. Organizator wydarzeń otrzymuje od nas pełną asystę, a Sylwia i Lucyna z działu sprzedaży wspierają klienta kompleksowo: od przygotowania oferty, przez jej realizację, aż po rozliczenie, co jest bardzo dobrze odbierane przez firmy eventowe. Bardzo nas cieszy, gdy klient wraca do nas po czterech latach przerwy lub gdy widzimy kolejne zapytanie o dostępność terminu, pomimo że klient deklarował, że nie organizuje eventów dwukrotnie w tym samym obiekcie. Klienci wiedzą, że u nas nic ich nie zaskoczy, znają obiekt, spotykają tę samą obsługę, co ostatnim razem, co daje im poczucie bezpieczeństwa. A czy macie Państwo na koncie jakąś nietypową współpracę? Chociażby współpraca z torem jazdy Jastrząb, gdzie odbywa się doskonalenie technik jazdy, a w naszym hotelu organizowane są oficjalne prezentacje samochodów. Wprowadzenie auta do sali konferencyjnej i bankietowej nie stanowi najmniejszego problemu. Współpracujemy również ze starachowickim Muzeum Przyrody i Techniki, współorganizując interaktywne gry w terenie. Gdzie widzicie się Państwo za kolejne 15 lat? Te 15 lat upłynęło bardzo szybko, ponieważ u nas ciągle się coś dzieje. Każdy rok przynosi nowe pomysły na poszerzanie naszych usług. W zeszłym roku odbył się remont sali bankietowej i sal konferencyjnych. Lada moment, bo w maju, planujemy całkowity remont 40 pokoi, które powstały w 2007 r. Biorąc pod uwagę ciągłe ulepszanie oferty i dbałość o zadowolenie klienta, myślę, że za 15 lat nadal będziemy hotelem, który idzie z duchem czasu, stale się rozwija i dba o jakość swoich usług. Magdalena Tarnopolska dyrektor Hotelu Europa Ukończyła administrację na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Od początku swojej kariery zawodowej związana z gastronomią i hotelarstwem. W Hotelu Europa**** pracuje od 5 lat. Zaczynała od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i marketingu, a w połowie zeszłego roku objęła stanowisko dyrektora hotelu. Te 15 lat upłynęło bardzo szybko, ponieważ u nas ciągle się coś dzieje. Każdy rok przynosi nowe pomysły na poszerzanie naszych usług. W zeszłym roku odbył się remont sali bankietowej i sal konferencyjnych. Partner wydania: 53
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==