ŚWIĘTUJEMY NASZ PIĘTNASTOLETNI SUKCES Obchodzicie Państwo w tym roku swój jubileusz. Jak kształtowała się Państwa historia na przestrzeni tych 15 lat? Hotel Europa to firma rodzinna, której historia rozpoczęła się 1 maja 2004 r., kiedy to przyjęliśmy pierwszych gości. Nasza oferta noclegowa była wówczas dość skromna, ponieważ dysponowaliśmy tylko czternastoma pokojami. W ciągu roku zwiększyliśmy prawie dwukrotnie liczbę pokoi. W 2007 r. powstało nowe skrzydło z 40 pokojami. A jedenaście lat później zainwestowaliśmy w kolejne skrzydło z 83 pokojami, czyli mocno rozbudowaliśmy przestrzeń noclegową. W tym samym czasie powstała Strefa Relaksu, czyli bezchlorowy basen, dwie strefy jacuzzi, siłownia, squash, gabinety SPA oraz cztery sauny, w tym eventowa – dla 50 osób. Decyzje o rozbudowie hotelu były odpowiedzią na ciągle rosnące zainteresowanie naszymi usługami. Jesteśmy aktualnie największym hotelem w woj. świętokrzyskim, oferującym 150 pokoi i 350 miejsc noclegowych oraz 1100 m² powierzchni konferencyjnej. Najważniejsi jednak są ludzie, którzy pracują w naszym hotelu. To oni sprawiają, że goście czują naszą serdeczność i gościnność. Jak zamierzacie Państwo świętować 15-lecie hotelu? Biorąc pod uwagę nasz biznesowy sukces, nie obędzie się bez świętowania. Zaplanowaliśmy uroczysty bankiet, który odbędzie się 10 maja. Chciałabym, aby formuła eventu była niespodzianką dla naszych gości, dlatego nie zdradzę szczegółów. Dodam tylko, że w gronie zaproszonych gości znaleźli się nasi stali kontrahenci – prezesi lokalnych firm, klienci biznesowi, firmy eventowe, a także stowarzyszenia z branży turystyczno- -hotelarskiej i lokalne władze. Jakiego typu eventy realizowane są w przestrzeniach Państwa hotelu? Klienci realizują przede wszystkim konferencje. Wynika to z faktu, że dysponujemy aż siedmioma salami konferencyjnymi. Dwie największe mają po 350 m². Średnia Rozmawiała: Kinga Walczak // O DOTYCHCZASOWYCH DOŚWIADCZENIACH, JUBILEUSZU HOTELU, WSPÓŁPRACY Z BRANŻĄ EVENTOWĄ I NAJBLIŻSZYCH PLANACH ROZMAWIAMY Z MAGDALENĄ TARNOPOLSKĄ, DYREKTOREM HOTELU EUROPA W STARACHOWICACH. // sala to 200 m². Posiadamy jeszcze cztery mniejsze sale, dzięki czemu możemy przyjąć kilka grup w tym samym terminie. Sala Europejska ma na wyposażeniu wbudowaną scenę, co umożliwia organizację występu artystycznego podczas Klienci realizują przede wszystkim konferencje. Wynika to z faktu, że dysponujemy aż siedmioma salami konferencyjnymi. Dwie największe mają po 350 m². Średnia sala to 200 m². Posiadamy jeszcze cztery mniejsze sale, dzięki czemu możemy przyjąć kilka grup w tym samym terminie. Sala Europejska ma na wyposażeniu wbudowaną scenę, co umożliwia organizację występu artystycznego podczas uroczystej kolacji. Partner wydania: 52 DESTYNACJE EVENTOWE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==