ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Kinga Walczyk / tel. 793 787 176 / kinga.walczyk@forum-media.pl // REKLAMA / Małgorzata Sieradzka / tel. (61) 66 55 884 / malgorzata.sieradzka@forum-media.pl // PROJECT MANAGER / Anna Kołodziej / anna.kolodziej@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Marta Chmielewska, Anna Ledwoń, Anna Nowakowska, Dariusz Ogrodnik // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / PAW DRUK // OKŁADKA / Hotel Europa Starachowice, ul. Radomska 76a, 27-200 Starachowice, www.europa-hotel.pl // SERWIS ZDJĘCIOWY / Adobe Stock, Shutterstock // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. w Waszych rękach nasze drugie wspólne wydanie magazynu „Event Management Polska”. Wspólne, ponieważ to Wy dostarczacie nam inspiracji, motywacji i wiary w to, że ta praca ma sens. Piszemy o Was i dla Was, dlatego bardzo nas cieszy, gdy dzielicie się z nami swoimi przemyśleniami, opiniami i konstruktywnymi uwagami. Pomimo tego, że jesteśmy już po półmetku marca, chciałabym Wam oficjalnie podziękować za wszystkie twórcze dyskusje, które podjęliśmy podczas styczniowego Forum Branży Eventowej. Nie bez kozery wspominam o tym wydarzeniu, ponieważ jestem pełna podziwu dla jego organizatorki, Agnieszki Huszczyńskiej, która zaledwie w ciągu kilku lat (pierwsza edycja FBE odbyła się w 2016 r.) wykreowała pionierską markę, a co najważniejsze – zintegrowała branżę eventową. Z roku na rok spotykam się z coraz bardziej pochlebnymi opiniami na temat tych targów i podpisuję się pod nimi bez najmniejszego zawahania. Nie pozostaje nic innego, jak czekać na kolejną edycję, a że poprzeczka jest postawiona coraz wyżej, oczekiwaniom tym towarzyszą ciekawość i nuta ekscytacji, czyli to, co eventowcy lubią najbardziej. Ekscytację odczułam również podczas przygotowywania aktualnego wydania EMP, kiedy to przeprowadzałam wywiady z paniami Adrianną i Magdą oraz panem Adrianem. Zwróciłam uwagę na to, że wspomniana trójka wkłada wiele emocji i zaangażowania w swoją pracę, tak że aż miło słuchać ich wypowiedzi dotyczących życia zawodowego. Nie ukrywam, że momentami rozpierał mnie entuzjazm. Moja reakcja była odpowiedzią nie tylko na umiejętną autopromocję działań zawodowych tych rozmówców, ale przede wszystkim na to, że opowiedzieli oni o swoich doświadczeniach zawodowych w sposób naturalny, niewymuszony i ciekawy. Podejrzewam, że włożyli w to wiele serca, stąd moja taka, a nie inna reakcja. I właśnie o to chodzi – żebyśmy nawet w biznesie kierowali się zarówno głową, jak i sercem. Wtedy jest nadzieja nie tylko na pozyskanie nowych kontrahentów, ale także na to, że zostaniemy liderem, a inni zaufają nam i pójdą za nami. Kinga Walczyk redaktor prowadząca „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, 41 KAMERALNE OBIEKTY NA SZKOLENIA I KONFERENCJE – DOWIEDZ SIĘ, GDZIE ZORGANIZOWAĆ NISZOWE SPOTKANIE/ Kameralne spotkania zyskują coraz większą popularność, a niewielkie wnętrza sprawiają wrażenie klimatycznych i pełnych spokoju. Nieduża konferencja w eleganckim lokalu może być równie wystawna jak bankiet dla 200 osób. Miejsce, w którym zorganizujemy wydarzenie, ma ogromne znaczenie i to bez względu na to, ilu gości będzie w nim uczestniczyć. Gdzie zatem przeprowadzić prywatną rozmowę z kontrahentami czy spotkanie firmowe w niewielkim gronie? Partner wydania: 3

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==