OKIEM EKSPERTA // 04 Najciekawsze eventy masowe ostatnich lat – wydarzenia zasługujące na szczególną uwagę 07 Szkolenia dla event managera – dowiedz się, jak zadbać o swój rozwój TWARZĄ W TWARZ // 10 Przez komunikację do zarządzania MARKETING I PROMOCJA // 14 Jak promować eventy przez social media i content marketing? KNOW-HOW ORGANIZATORA // 18 Jak dobrać odpowiedni giftpack? Postaw na przemyślane upominki 21 Eventy plenerowe – jak zaplanować wydarzenie na otwartym terenie? 26 Konferancjer jest przewodnikiem TEMAT NUMERU // 29 15. urodziny Dobrego Hotelu! DESTYNACJE EVENTOWE // 41 Kameralne obiekty na szkolenia i konferencje – dowiedz się, gdzie zorganizować niszowe spotkanie 48 Toruń otwarty na eventy – poznaj możliwości historycznego miasta 52 Świętujemy nasz piętnastoletni sukces 54 Holistic mice – nowy wymiar Twojego spotkania TECHNOLOGIE I INNOWACJE // 55 Rozszerz rzecztywistość swojego eventu PRZEGLĄD PRAWNY // 58 Jak zaplanować podróż służbową? Zwróć uwagę na regulacje prawne WIADOMOŚCI Z BRANŻY // 61 Czas na felieton: E-ewolucja KATALOG FIRM // 64 Katalog firm 14 JAK PROMOWAĆ EVENTY PRZEZ SOCIAL MEDIA I CONTENT MARKETING? // Nowe wydarzenia w social media pojawiają się jak grzyby po deszczu: marki wykorzystują je nie tylko do promowania wydarzeń w offline, ale i pewnego rodzaju akcji w online. Media społecznościowe zdecydowanie ułatwiły promocje eventów w sieci, czyniąc je dostępnymi dla każdego marketera. To także pułapka – ta intuicyjność tworzenia wydarzeń sprawiła, że dotychczasowe metody ich promocji wcale nie muszą być efektywne. Jak zatem wykorzystać możliwości content marketingu i social media na tyle, by eventy cieszyły się powodzeniem? Spis treści // Partner wydania: 2 EVENT MANAGEMENT POLSKA / Spis treści
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==