JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNI GIFTPACK? POSTAW NA PRZEMYŚLANE UPOMINKI Gadżety stanowią nieodłączny element większości organizowanych wydarzeń – niezależnie od tego, czy jest to event korporacyjny, festiwal, impreza otwarta czy zamknięta. Czasy, w których goście otrzymują obrandowane długopisy, smycze czy breloki minęły bezpowrotnie. Zarówno klienci, jak i uczestnicy wydarzeń oczekują przemyślanego upominku, stanowiącego nietypową pamiątkę z eventu lub przydatny rekwizyt, który nie zostanie rzucony w kąt jako kolejny zbieracz kurzu. PO PIERWSZE – BRIEF W briefach od klientów coraz częściej pojawiają się wzmianki o tym, że w ramach przygotowywanej oferty należy przedstawić propozycję upominku dla gości, co będzie miało wpływ na decyzję o wyborze agencji. Oznacza to, że obecnie giftpacki stanowią integralną część koncepcji kreatywnej wydarzenia – mają przypominać uczestnikowi o evencie także po jego zakończeniu. Dlatego tak ważne jest, aby przedstawić propozycję, która nie będzie przypadkowa. Jak zatem dobrać odpowiedni gift? Po dokładnym zapoznaniu się z briefem należy zadać sobie kilka pytań, m.in.: jaki jest motyw przewodni bądź hasło planowanego wydarzenia? Czy istnieje określony cel lub kwestia, na podkreśleniu których szczególnie zależy organizatorom? Jakie są obecnie panujące trendy? Kto jest odbiorcą giftpacków? Oraz ostatnie, jednak kluczowe pytanie – jaki mamy na to budżet? CZAS START, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ POSZUKIWANIA IDEALNEGO GIFTPACKU? Punktem wyjścia do poszukiwań odpowiedniego giftu jest określenie motywu przewodniego, umożliwiającego obranie kierunku, w którym powinniśmy podążać. Upominki powinny być Z artykułu dowiesz się: Na co zwrócić uwagę przy planowaniu giftpacków. Jak zadbać o spójną komunikację wydarzenia. Jak w prosty sposób zaskoczyć gości eventu. Czego unikać podczas wyboru upominków. Tekst: Klaudia Nakulska Partner wydania: 18 KNOW-HOW ORGANIZATORA
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==