Sprzedaż eventów przez emocje. Negocjacyjne tricki dla event menedżerów. Sekrety budowania wizerunku marki w branży eventowej. Projektowanie elementów strategicznych i rozwojowych na imprezach. Jak na nowo wzbudzić w sobie radość z pracy, lepiej zarządzać sobą i uniknąć wypalenia zawodowego.
Edycja 2019 FBE poświęcona jest;
- negocjowaniu i sprzedaży usług eventowych;
- sprzedaży i promocji eventów ich uczestnikom;
- skutecznemu istnieniu eventów w Internecie;
- unikaniu wypalenia zawodowego przez event menedżerów;
- wykorzystywaniu wydarzeń do budowania strategii i do rozwoju przedsiębiorstwa.
FBE 2019 to: prawie 2.000 profesjonalistów z branży; 150 dostawców; 6 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka; praktyczny trening umiejętności networkingowych; prezentacje atrakcji i artystów; konkurs Top Event 2018.
Organizator: Evential Sp. z o.o.
ul. Mokotowska 1
00-640 Warszawa
biuro@evential.pl
Źródło: mat. pras. FBE