Pierwsze ogólnonarodowe Targi Rozwoju już za nami

Aktualności
W połowie września br. w Hali MT Polska w Warszawie odbyły się pierwsze ogólnonarodowe Targi Rozwoju. Była to okazja by, w jednym miejscu i czasie,porozmawiać ze znanymi trenerami, doradcami, mentorami i coachami. Organizatorem wydarzenia była firma Milewski&Partnerzy, natomiast przygotowaniem terenu targów zajęła się Agencja Berm Creative Production Group.

Podczas trzech dni wydarzenia, od 15 do 17 września, targi odwiedziło kilka tysięcy osób. Wszyscy mieli okazję poznać wybitne autorytety, czerpać z ich wiedzy i doświadczenia. Spotkaniu przyświecało motto: bez rozwoju, ale też bez motywacji, determinacji i uporu sukces nie jest możliwy.

Różne branże mają swoje targi dlatego też postanowiliśmy zorganizować wydarzenie dla osób zajmujących się rozwojem - trenerów i doradców oraz tych, których ta wiedza interesuje. Stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń. Tak powstały pierwsze ogólnonarodowe Targi Rozwoju. Impreza na której w jednym miejscu było ponad 80 wystawców i tysiące uczestników. Nie były to jednak standardowe targi. Przez całe trzy dni uczestnicy poza możliwością odwiedzenia stoisk, mieli także okazję wysłuchać wystąpień najciekawszych, najwybitniejszych i najbardziej znanych ekspertów z tej dziedziny. Zaprosiliśmy osoby, takie jak: Kamila Rowińska, Jakub B. Bączek, Krzysztof Liegmann czy Łukasz Jakóbiak– wymienia Łukasz Milewski, założyciel i szef Milewski & Partnerzy. Targi były jedyną tego rodzaju imprezą w Polsce. Jesteśmy pewni, że nasi goście znaleźli na nich odpowiedzi na nurtujące ich pytania - dodaje.

Targi rozwoju były połączeniem tradycyjnej formuły wystawy, z całodniowymi wystąpieniami w specjalnie zaaranżowanej sali, która mieściła niemal 800 osób. Dla uczestników przygotowano liczne konkursy i losowanie nagród.

Ogromny teren Hali MT Polska to nie lada wyzwanie. Zorganizowanie takiej przestrzeni wymaga przemyślanego i skoordynowanego planu, tak aby stworzyć miejsce komfortowe dla wszystkich wystawców i setek gości. W tym przypadku też specjalnej sali, w której niemal 800 osób jednocześnie mogło wysłuchać wystąpień - podkreśla Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu Berm Creative Production Group. Z jednej strony chcieliśmy stworzyć spójną przestrzeń dla wystawców, z drugiej jednak mieliśmy świadomość, że są wśród nich przedstawiciele różnych dziedzin, którzy mieli inne potrzeby i oczekiwania wobec swojego miejsca spotkań. Stąd indywidualne podejście do każdego stoika na terenie targów. Przede wszystkim myśleliśmy o wygodzie i funkcjonalności tych miejsc, jednocześnie starając się dopasować je do charakteru wystawcy – dodaje.

Agencja Berm odpowiadała za przygotowanie całego terenu targów, zabudowy i wyposażenia stoisk, a także aranżację osobnej sali na wystąpienia. Jej specjaliści odpowiadali także za kwestie nagłośnienia, oświetlenia oraz obsługę techniczną podczas trzech dni targów.

Po stronie Berm projekt koordynowała Monika Boguszewska.

Przypisy