Podczas trzech dni wydarzenia, od 15 do 17 września, targi odwiedziło kilka tysięcy osób. Wszyscy mieli okazję poznać wybitne autorytety, czerpać z ich wiedzy i doświadczenia. Spotkaniu przyświecało motto: bez rozwoju, ale też bez motywacji, determinacji i uporu sukces nie jest możliwy.
Różne branże mają swoje targi dlatego też postanowiliśmy zorganizować wydarzenie dla osób zajmujących się rozwojem - trenerów i doradców oraz tych, których ta wiedza interesuje. Stworzyć przestrzeń do wymiany doświadczeń. Tak powstały pierwsze ogólnonarodowe Targi Rozwoju. Impreza na której w jednym miejscu było ponad 80 wystawców i tysiące uczestników. Nie były to jednak standardowe targi. Przez całe trzy dni uczestnicy poza możliwością odwiedzenia stoisk, mieli także okazję wysłuchać wystąpień najciekawszych, najwybitniejszych i najbardziej znanych ekspertów z tej dziedziny. Zaprosiliśmy osoby, takie jak: Kamila Rowińska, Jakub B. Bączek, Krzysztof Liegmann czy Łukasz Jakóbiak– wymienia Łukasz Milewski, założyciel i szef Milewski & Partnerzy. Targi były jedyną tego rodzaju imprezą w Polsce. Jesteśmy pewni, że nasi goście znaleźli na nich odpowiedzi na nurtujące ich pytania - dodaje.
Targi rozwoju były połączeniem tradycyjnej formuły wystawy, z całodniowymi wystąpieniami w specjalnie zaaranżowanej sali, która mieściła niemal 800 osób. Dla uczestników przygotowano liczne konkursy i losowanie nagród.
Ogromny teren Hali MT Polska to nie lada wyzwanie. Zorganizowanie takiej przestrzeni wymaga przemyślanego i skoordynowanego planu, tak aby stworzyć miejsce komfortowe dla wszystkich wystawców i setek gości. W tym przypadku też specjalnej sali, w której niemal 800 osób jednocześnie mogło wysłuchać wystąpień - podkreśla Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu Berm Creative Production Group. Z jednej strony chcieliśmy stworzyć spójną przestrzeń dla wystawców, z drugiej jednak mieliśmy świadomość, że są wśród nich przedstawiciele różnych dziedzin, którzy mieli inne potrzeby i oczekiwania wobec swojego miejsca spotkań. Stąd indywidualne podejście do każdego stoika na terenie targów. Przede wszystkim myśleliśmy o wygodzie i funkcjonalności tych miejsc, jednocześnie starając się dopasować je do charakteru wystawcy – dodaje.
Agencja Berm odpowiadała za przygotowanie całego terenu targów, zabudowy i wyposażenia stoisk, a także aranżację osobnej sali na wystąpienia. Jej specjaliści odpowiadali także za kwestie nagłośnienia, oświetlenia oraz obsługę techniczną podczas trzech dni targów.
Po stronie Berm projekt koordynowała Monika Boguszewska.