W Strefie EVENT MIX będzie można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event. Strefa cieszy się dużym zainteresowaniem, ponad 80 proc. stoisk w sektorze event zostało już wyprzedanych.
– Cieszymy się, że pomysł na naszą formułę wydarzenia łączącego specjalną strefę wystawienniczą i prezentację oferty najlepszych dostawców dla branży eventowej z częścią konferencyjną spotkał się z uznaniem branży – podkreśla Andrzej Kuczera, Dyrektor Generalny w OOH event!
W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX ponownie tematem wiodącym będzie skuteczność event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient.
Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji:
https://www.youtube.com/watch?v=sEyQ7jNAa7Y
Partnerami strategicznymi wydarzenia zostali: EXPO XXI Warszawa, TSE Grupa i Deli Catering.
Partnerami medialnymi konferencji EVENT MIX są: MeetingPlanner.pl, THINK MICE, MICE Poland, eventmanagement.pl.
Podczas 10., jubileuszowej edycji targów FestiwalMarketingu.pl, ktore odbędą się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa, będzie miało swoją premierę kolejne wydanie katalogu OOH event! Wydawnictwo to swoiste kompendium wiedzy dla branży eventowej.
Ostatnia edycja katalogu: ZOBACZ TUTAJ.