Nowo wybrany Zarząd planuje inicjatywy, dzięki którym SBE będzie jeszcze bliżej swoich członków. Stworzy silny głos słyszalny na rynku eventowym. Udział SBE w konsultacjach Ustawy o usługach turystycznych oraz podpisanie Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej to przykłady partnerstwa SBE w ważnych dla branży inicjatywach ustawodawczych i konsultacjach społecznych.
Równie ważne dla Zarządu są działania edukacyjne, rozwijanie oferty programowej Studium Event Managmentu, które SBE prowadzi
we współpracy z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
W popularyzację eventu - jako narzędzia efektywnej komunikacji marketingowej - wpisują się również wydarzenia branżowe, takie jak organizowane przez SBE szkolenia, debaty branżowe i konferencja Event Biznes. Te inicjatywy będą kontynuowane, przy czym zyskają jeszcze bardziej atrakcyjną formułę.
„Rola i profesjonalizm polskiej branży spotkań rośnie. Obserwujemy powrót klientów do tej formy komunikacji marketingowej, a także dużą otwartość firm na realizację niezwykłych wydarzeń. Niezbędne jest oferowanie najwyższej jakości, kreatywnych wydarzeń, czyli współpraca z ekspertami w dziedzinie eventów. Takich właśnie ekspertów skupia SBE i jesteśmy dumni, że możemy ich reprezentować, korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w ramach naszych szkoleń, konferencji i Studium Event Managementu” - mówi Marta Dunin-Michałowska prezes zarządu SBE.
Podczas WZC podziękowano za zaangażowanie członkom władz
III kadencji, w tym zwłaszcza paniom Oldze Krzemińskiej- Zasadzce (Wiceprezes Zarządu) i Annie Nowakowskiej (Członek Zarządu
ds. edukacji), które funkcje w zarządzie pełniły od początku istnienia SBE. Obie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu, ale nie opuszczają struktur SBE, dalej będą wspierać organizację oraz czynnie uczestniczyć w jej działalności jako członkowie SBE.
Zdjęcie: Marcin Stefański, Renata Razmuk, Marta Dunin Michałowska, Żaneta Berus, Piotr Wojdat
Autor: ewagraphy