Podróż zaczyna się na targach, a nawet wcześniej
TOUR SALON to doświadczenie urlopu i wakacji na długo zanim turysta pojawi się w wymarzonym miejscu. Odpowiednio kierując promocję, wpływamy na decyzje zakupowe klienta już wcześniej. Organizator targów TOUR SALON, jako jedyny w Polsce, prowadzi intensywną kampanię promocyjną wystawców już od momentu zgłoszenia się. Każdy wystawca ma prawo skorzystać z bezpłatnej promocji produktów i usług oraz atrakcji turystycznych w kanałach komunikacyjnych organizatora, np. na stronie internetowej targów oraz w social media. Te działania pomogą zbudować relację z klientem, która zaprocentuje zwiększeniem świadomości wśród turystów.
Przenieść klimat miejsca na targi
Kiedy goście TOUR SALONU, skuszeni wcześniej zapowiadanymi atrakcjami turystycznymi, przyjdą na wydarzenie, warto przejść do kolejnego etapu oddziaływania na klienta. Na TOUR SALONIE, na Twoim stoisku, odwiedzający goście muszą się poczuć jak w miejscu, do którego chcieliby pojechać. Dobrze zaprojektowana ekspozycja, przyjazna obsługa, interaktywne atrakcje sprawią, że przyjemne odczucia zdobyte na targach pojawią się w przyszłości, we wspomnieniach klientów. Wtedy to, w okresie urlopowym decyzja o kupnie wycieczki, biletu, rezerwacji noclegu będzie podyktowana między innymi pozytywnymi emocjami zdobytymi na TOUR SALONIE 2018.
Dodatkowe narzędzia do pracy
Na targach po raz czwarty odbędzie się TOUR SALON Blog Meeting. Spotkanie z blogerami czy inlfuencerami będzie doskonałą szansą na bezpośrednie rozmowy, poznanie przyszłych partnerów biznesowych, których posty o atrakcjach turystycznych sprowadzą w te miejsca podróżników.
Z kolei proste narzędzie – Biznes Planner TOUR SALONU – ułatwi spotkania z biznesowymi klientami zainteresowanymi bezpośrednią rozmową na targach. Dzięki temu zaplanujesz każdą minutę na targach!
W tym samym czasie, odbędą się Targi RYBOMANIA, Targi Myślistwa KNIEJE oraz Targi Sprzętu Pływającego i Sportów Wodnych BOATEX tworząc blok Targów Czterech Pasji.