Ile firm w Polsce planuje i organizuje spotkania oraz konferencje poza siedzibą swojej firmy? Jakie budżety firmy przeznaczają na organizację wydarzeń biznesowych – ile z nich planuje przeznaczyć środki o wartości powyżej miliona złotych? Czy ciągle cena pozostaje najważniejszym kryterium wyboru miejsca spotkań czy konferencji biznesowych? Jakość kuchni a może standard usług wpływa na podejmowane decyzje przez organizatorów? W którym kwartale firmy decydują się na organizację spotkań? Jakie czynniki ostatecznie wpływają na wybór miejsca konferencji? Jakie cele stawiają przed sobą firmy organizując takie wydarzenia? Jakie są oczekiwania uczestników firmowych konferencji? Czy są podobne? – odpowiedzi na te i inne pytania po raz kolejny udzieliły: małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w Polsce oraz pracownicy.
Badania są cyklicznym projektem realizowanym przez Hotel Narvil Conference & Spa i mają na celu: analizę rynku, poznanie trendów, obserwację zachodzących zmian na rynku spotkań i konferencji biznesowych.
W tym roku w badaniach poddano także organizatorów oraz uczestników spotkań biznesowych.
W 2016 roku rozpoczęto cykl poświęcony ogólnopolskim badaniom o tematyce rynku usług biznesowo-konferencyjnych dla firm i przedsiębiorstw w Polsce. W maju 2016 odbyła się premiera I edycji badań, natomiast na początku tej jesieni zaprezentowano kolejny II raport dot. rynku usług spotkań biznesowych oraz konferencyjnych. Jest to cykliczny projekt realizowany przez Hotel Narvil Conference & Spa mający na celu stałe badanie i analizę zmian zachodzących w tym segmencie na rynku. Projekt badawczy realizowany jest każdorazowo przez niezależną firmę badawczą i jest poświęcony tematom biznesowych spotkań konferencyjnych.
Pomysłodawcą oraz inicjatorem cyklu jest Hotel Narvil Conference & Spa w Serocku, który jako lider branży konferencyjnej w Polsce systematycznie wprowadza narzędzia, aby poznawać biznes i rynek, na którym działa. Już po raz drugi przeprowadziliśmy ogólnopolskie badania rynku branży spotkań biznesowych i konferencyjnych. Jest to dla nas bardzo ważny obszar w prowadzonym przez nas biznesie. Chcemy znać rynek, śledzić zachodzące w nim zmiany, poznawać tendencje – a w rezultacie odpowiadać celnie na potrzeby naszych klientów biznesowych. Kontynuowane przez nas badania: Rynek spotkań biznesowych w Polsce pod lupą organizatorów i uczestników: Kto? Co? Za ile? I gdzie?– są wartością nie tylko dla nas, ale dla całej branży i odpowiadają na wiele ciekawych zagadnień, które dla działów sprzedaży czy marketingu są pomocne w codziennej pracy z klientem biznesowym - powiedziała Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil, uhonorowana tytułem Hotelarz Roku.