Agencje eventowe, firmy produkcyjne, dostawcy AV i dostawcy contentu – to do nich w szczególności kierowana jest propozycja dołączenia do nowej grupy. Jakie wyzwania stoją przed jej członkami? To przede wszystkim wypracowanie standardów i procedur, którymi powinna kierować się branża, dyskusja o trendach panujących w Polsce i na świecie, a także transfer dobrych praktyk. Liderem grupy został Krzysztof Paradowski z Concept Music Art, który będzie odpowiadać zarówno za organizowanie spotkań roboczych, jak i prezentowanie efektów prac w czasie spotkań wszystkich członków inicjatywy Kraków Network. Jej inicjatorami są Miasto Kraków i Krakowskie Biuro Festiwalowe przy wsparciu Kraków Convention Bureau.
„Nowa grupa to duże wyzwanie. Jako część rynku MICE jesteśmy w pewnym sensie spoiwem łączącym różne sektory, niezależnie od tego, czy jesteśmy firmą eventową, produkcyjną, rentalową czy dostawcą AV” – mówił Krzysztof Paradowski. „Już teraz mamy wielu reprezentantów agencji i firm eventowych, uczestniczących w Kraków Network, stąd potrzeba utworzenia nowej grupy” – dodaje Paula Fanderowska, zastępca dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego do spraw Centrum Kongresowego ICE Kraków.
„W ramach Kraków Network działa już 5 grup tematycznych: Hotelarska, Gastronomiczna, PR, Kraków Future Lab oraz Krakowski Klub Ambasadorów Kongresów. Obecnie projekt jednoczy blisko 400 osób, reprezentujących prawie 200 podmiotów.” – wylicza Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem ICE Kraków. „W czasie naszych spotkań poruszaliśmy już temat nowoczesnego cateringu, zgłębialiśmy tajniki storytellingu, a ostatnio zastanawialiśmy się jak organizować wydarzenia w duchu NO WASTE MICE. Projekt się rozwija i jak widać – jest potrzebny. Potwierdza to fakt powstania nowej grupy.” – dodaje Helbin.
Cele działalności Grupy Eventowej podzielono na dwie grupy: wewnętrzne i zewnętrze. Do pierwszych można zaliczyć debaty o bezpieczeństwie, standardach w branży, procedurach, prawie oraz obowiązujących trendach. Cele zewnętrzne to opracowanie rekomendacji w zakresie relacji: klient – agencja – dostawca, a także rozwiązań dotyczących terminów płatności za usługi oraz transferu dobrych praktyk pomiędzy poszczególnymi uczestnikami rynku.
Zgłoszenia
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli krakowskich agencji eventowych, firm produkcyjnych, dostawców AV i contentu do wstąpienia w struktury nowopowstałej grupy eventowej Kraków Network! W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: krakownetwork@biurofestiwalowe.pl z tytułem: „grupa eventowa – zgłoszenie”.
Źrodło: mat. pras. Grupa Eventowa
Fot.: Anna Cis dla Krakowskiego Biura Festiwalowego