Grupa Eventowa – Kraków Network z nową grupą tematyczną

Aktualności
Istnieje szczególna zależność, która sprawia, że w przemyśle spotkań firmy eventowe mogą być zarówno dostawcą, jak i klientem dla hoteli, restauracji czy venues. Ich rola jest niezwykle istotna, dlatego też inicjatywa Kraków Network powołała do życia nową grupę tematyczną. Działalność Grupy Eventowej została zainaugurowana 10 października 2018 r. w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

Agencje eventowe, firmy produkcyjne, dostawcy AV i dostawcy contentu – to do nich w szczególności kierowana jest propozycja dołączenia do nowej grupy. Jakie wyzwania stoją przed jej członkami? To przede wszystkim wypracowanie standardów i procedur, którymi powinna kierować się branża, dyskusja o trendach panujących w Polsce i na świecie, a także transfer dobrych praktyk. Liderem grupy został Krzysztof Paradowski z Concept Music Art, który będzie odpowiadać zarówno za organizowanie spotkań roboczych, jak i prezentowanie efektów prac w czasie spotkań wszystkich członków inicjatywy Kraków Network. Jej inicjatorami są Miasto Kraków i Krakowskie Biuro Festiwalowe przy wsparciu Kraków Convention Bureau.

„Nowa grupa to duże wyzwanie. Jako część rynku MICE jesteśmy w pewnym sensie spoiwem łączącym różne sektory, niezależnie od tego, czy jesteśmy firmą eventową, produkcyjną, rentalową czy dostawcą AV” – mówił Krzysztof Paradowski. „Już teraz mamy wielu reprezentantów agencji i firm eventowych, uczestniczących w Kraków Network, stąd potrzeba utworzenia nowej grupy” – dodaje Paula Fanderowska, zastępca dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego do spraw Centrum Kongresowego ICE Kraków.

„W ramach Kraków Network działa już 5 grup tematycznych: Hotelarska, Gastronomiczna, PR, Kraków Future Lab oraz Krakowski Klub Ambasadorów Kongresów. Obecnie projekt jednoczy blisko 400 osób, reprezentujących prawie 200 podmiotów.” – wylicza Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem ICE Kraków. „W czasie naszych spotkań poruszaliśmy już temat nowoczesnego cateringu, zgłębialiśmy tajniki storytellingu, a ostatnio zastanawialiśmy się jak organizować wydarzenia w duchu NO WASTE MICE. Projekt się rozwija i jak widać – jest potrzebny. Potwierdza to fakt powstania nowej grupy.” – dodaje Helbin.

Cele działalności Grupy Eventowej podzielono na dwie grupy: wewnętrzne i zewnętrze. Do pierwszych można zaliczyć debaty o bezpieczeństwie, standardach w branży, procedurach, prawie oraz obowiązujących trendach. Cele zewnętrzne to opracowanie rekomendacji w zakresie relacji: klient – agencja – dostawca, a także rozwiązań dotyczących terminów płatności za usługi oraz transferu dobrych praktyk pomiędzy poszczególnymi uczestnikami rynku.

Zgłoszenia

Serdecznie zapraszamy przedstawicieli krakowskich agencji eventowych, firm produkcyjnych, dostawców AV i contentu do wstąpienia w struktury nowopowstałej grupy eventowej Kraków Network! W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt mailowy na adres: krakownetwork@biurofestiwalowe.pl z tytułem: „grupa eventowa – zgłoszenie”.

Źrodło: mat. pras. Grupa Eventowa

Fot.: Anna Cis dla Krakowskiego Biura Festiwalowego

Przypisy