Certyfikowany Event Manager już za nami!

Aktualności
27 listopada w Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza edycja konferencji Certyfikowany Event Manager. Całodzienne szkolenie skierowane było zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących event managerów, osób związanych z marketingiem i właścicieli agencji eventowych. Nie zabrakło również przedstawicieli firm oferujących swoje branżowe rozwiązania. Zobaczcie, kogo mogliście spotkać i co wydarzyło się podczas Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej Event Managerów.

O godzinie 8:30 rozpoczęła się rejestracja, a foyer Multikina zaczęło wypełniać się uczestnikami, którzy przybyli na konferencję zorganizowaną przez magazyn Event Management Polska. Przełamanie bariery komunikacyjnej bywa trudne, dlatego o zorganizowanie porannego networkingu zadbał Grzegorz Turniak, co sprawiło, że przestrzeń wypełniły gwarne rozmowy. Po uroczystym otwarciu konferencji i przedstawieniu planu dnia, przyszła pora na pierwsze wystąpienie. Na scenie powitano Piotra Jaworowicza, który wprowadził uczestników do świata eventów, wskazał cechy dobrego event managera i możliwości jego rozwoju. Później nastąpił moment pierwszej prelekcji. Marek Piasek szczegółowo przeprowadził gości przez proces planowania eventów, natomiast Paweł Tkaczyk zapoznał ich z tajnikami promocji wydarzeń w social mediach. To była ogromna dawka wiedzy i pozytywnej energii. By uzupełnić przyswojony materiał o warsztat z social mediów zadbał Marcin Żukowski, który przedstawił dobre i złe działania marketingowe.

Przyszedł czas na odpoczynek. Przed rozpoczęciem przerwy lunchowej nastąpił moment na zapoznanie uczestników z rozwiązaniami wspierającymi eventy. Żadne wydarzenie nie może się przecież odbyć bez odpowiedniego wsparcia merytorycznego i technologicznego, dlatego zadano każdemu z wystawców po kilka pytań. W drugiej części wydarzenia Paweł Haberka podzielił się z uczestnikami wiedzą o tym, jak szczegółowo budżetować wydarzenie i co zrobić, by stało się rentowne. Po wystąpieniu na scenie pojawili się goście panelu dyskusyjnego: Anna Nowakowska z SBE, Anna Jędrocha z SKKP, Ilona Leoniewska-Marjańska i Grzegorz Turniak z Akademii Rekomendacji. Zaproszeni mówcy podzielili się z widownią swoim eventowym doświadczeniem.

Na każdym wydarzeniu może się wydarzyć jakaś sytuacja kryzysowa. Wie o tym doskonale zaproszona ekspertka – Adriana Piekarska, która zapoznała uczestników z zarządzaniem nieprzewidzianymi sytuacjami. Temat ten jest na tyle ważny, że poruszono go również na panelu dyskusyjnym. Monika Czaplicka, Marta Lesiewska, Andrzej Kiercz i Łukasz Napora udzielili praktycznych porad z zakresu zarządzania kryzysowego. Końcówkę eventu zakończyły dwie miłe i zaskakujące rzeczy. Na scenie wręczono nagrody za wygraną w ogłoszonych wcześniej konkursach. Pierwszą z nich, czyli weekend w swoim obiekcie i zwiedzanie Kielc, ufundował Best Western Grand Hotel Kielce. Drugą nagrodą był zaś profesjonalny filmik zrealizowany przez Galitsynę Art Group.

Ostatnią prelekcję poprowadziła Dagmara Chmielewska, która w kreatywny sposób opowiedziała uczestnikom o sposobach na pobudzenie swojej kreatywności i budowanie strategii wydarzenia. Tym sposobem zamknięto część wykładową i pożegnano wszystkich gości. Maciej Podgórski, organizator konferencji i redaktor magazynu Event Management Polska podziękował za przybycie i zapowiedział kolejną edycję za rok.

Organizator: Event Management Polska
Patroni merytoryczni: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Forum Branży Eventowej
Patroni technologiczni: Visent Coders, uwiecznieni.pl, berrylife, Teriston Films
Partnerzy: Ukko, Room Escape Warszawa, Colors of Design, Artista Italiano, Strefa VR, Targi Kielce, Expo Mazury, iRollup.pl, Galitsyna, Best Western Grand Hotel Kielce, EuroCentrum
Patroni medialni: salebiznesowe.pl, Marketer +, strefaMICE.pl, Online Marketing, Business & Prestige, Wobuzz
Za zdjęcia dziękujemy: uwiecznieni.pl 

Przypisy