„Śledzimy największe gale i wydarzenia medialne na świecie i staramy się być innowacyjni, oryginalni nie tylko w oprawie gali jako widowiska telewizyjnego, ale również proponujemy gościom wydarzenia dodatkowe atrakcje. Czerwony dywan w Polsce do tej pory kojarzył się z fleszami i zdjęciami gwiazd, natomiast my poszliśmy o krok dalej i umożliwiliśmy artystom prezentację w zaskakującej i niezwykle atrakcyjnej formie” – podkreśla Monika Marianowicz, Rzecznik Prasowy Empik.
„Skorzystaliśmy z technologii nagrania kilkuset klatek na sekundę i tworzyliśmy materiały filmowe kręcone z różnych ujęć i kątów w zwolnionym tempie. To nowoczesny i wizualnie bardzo atrakcyjny format, który łatwo udostępniać w swoich kanałach społecznościowych” – dodaje Kamil Janik, producent ISTV Media.
Podobne rozwiązanie stosowali organizatorzy m.in. gal rozdania nagród Grammy. W realizacji dla Empiku ISTV Media wykorzystał robota Motion Control oraz kamerę High Speed Phantom 4K VEO ze studia Bites. Dom ISTV Media odpowiadał także za livestreaming gali Bestsellery Empiku 2017 oraz relację zza kulis.
Bestsellery Empiku to finał największego plebiscytu kulturalnego w Polsce – gala, podczas której zostają wyróżnieni twórcy najchętniej kupowanych w danym roku książek, płyt, filmów oraz gier. Statuetki Bestsellera Empiku 2017 wręczono w 11. kategoriach – między innymi: Literatura polska, Literatura zagraniczna, Muzyka polska i zagraniczna, Film polski i zagraniczny, Gra i Wydarzenie roku. Wśród nagrodzonych znaleźli się chociażby Kortez, Ed Sheeran, Patryk Vega i Zygmunt Miłoszewski i wielu innych. Gala odbyła się 6 lutego br.