Anna Rogowiecka partnerem w ROOTS

Aktualności
Do zespołu założycielskiego agencji ROOTS - Anny Godzisz i Gabrieli Żółtanieckiej, w roli partnera, dołączyła Anna Rogowiecka. Od teraz odpowiada za wizerunek i rozwój agencji, a także koordynację postępowań przetargowych.Połączenie kompetencji ROOTS z doświadczeniem nowej partnerki poszerza ofertę dla obecnych, a także przyszłych klientów. ROOTS specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla firm i marek, działaniach Public Relations (marek, korporacyjnym, wewnętrznym), kampaniach online i w mediach społecznościowych, influencer marketingu, a także organizuje wydarzenia specjalne. Teraz zapewni klientom kompleksową obsługę projektów marketingowych.

Anna Rogowiecka przez ostatnie 4 lata pracowała w agencji Plej. Najpierwjako business development, następnie marketing & PR director. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Prowokator, AfterHoursoraz Event Public Relations, gdzie przez 8 lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS, broniła pracy o języku perswazji publicznej u profesora Bralczyka. Prywatnie mama Poli i Adama, była tancerka, a obecnie sędzia tańca sportowego, fanka kryminałów i kolekcjonerka magnesów.

Anna Godziszjestz wykształcenia politologiem. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku i reputacji osób, instytucji, firm i marek. Jako rzeczniczka prasowa Ministra Kultury wdrażała strategię promocji kultury i dziedzictwa narodowego w środkach masowego przekazu. Pełniła również funkcję rzeczniczki prasowej i szefowej działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Doświadczenie agencyjne zdobywała w Bell Pottinger Sans Frontieresoraz Values Grupa Firm Doradczych. Od 2012 roku jest partnerem zarządzającym w agencji ROOTS. Prywatnie mama Leona i miłośniczka podróży kulinarnych.

Gabriela Żółtaniecka, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA (zarządzanie i marketing). Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, budowania wizerunku marki i marketingu produktów wrażliwych.
W latach 2005-2008 redaktor naczelny polskiej edycji magazynu dyrektorów marketingu „CMO Chief Marketing Officer”. Wcześniej pracowałajako doradca zarządów ds. marketingu i dyrektor marketingu serwisów internetowych i wydawnictw, międzyinnymi w IDG Poland SA, GoldenLine.pl, CXO Media, P.W. Rzeczpospolita SA.W czasie wolnym słucha muzyki klasycznej i gra w golfa.

Agencja ROOTS od 5 lat buduje obecność marek w mediach i świadomości odbiorców. Tworzy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Jest laureatem Kreatury 2016 za kampanię „Zostań sprzymJEŻeńcem” zrealizowanym wspólnie z GoldenSubmarine i Mediavest dla Grupy Żywiec, brązowego Effie za „Powrót EB” – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami GONG, JUST i domem mediowymMediavest, a także Kreatury 2015 w kategorii Kampanie Społeczne/CSR za Plebiscyt „Polacy z Werwą” zrealizowanym wspólnie z zespołem projektowym PKN Orlen. ROOTS otrzymało także nominację w tegorocznym konkursie Effie za kampanię „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” dla piwa Królewskie.

Wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: Grupa Żywiec (m.in.: marki Żywiec, Desperados, EB, Królewskie, WarkaRadler), Sokołów, Polfarmex, Media Markt, Saturn.

W ROOTS pracuje na stałe 14 osób. Agencja posiada również stałe grono konsultantów zewnętrznych. W najbliższym czasie do zespołu dołączą kolejni specjaliści.

Przypisy