Agencja Fiesta rośnie w siłę - z mocą w 2018 roku

Aktualności
Będąc na półmetku wakacji, gdy inni odpoczywają, a branża eventowa pracuje na najwyższych obrotach, Agencja Fiesta, w przerwie między jedną a drugą realizacją, podsumowuje swoje dotychczasowe działania w 2018 r. i dzieli siły na kolejne pół roku.

W portfolio Fiesty pojawia się coraz więcej nowych klientów, stali zaś decydują się ponownie zaufać Agencji powierzając im realizację kolejnych wydarzeń firmowych. I tak, w pierwszym półroczu 2018 r. Agencja Fiesta zorganizowała kilkanaście dużych wydarzeń i
kilkadziesiąt kameralnych. Początek roku to czas karnawałów, a jednym z najciekawszych zrealizowanych przez Agencję był bal dla firmy Kabi Fraseniuk – dla 1000 osób. Event odbył się w sali bankietowej Stadionu Wrocławskiego, a goście bawili w klimacie meksykańskim.

Gdy przyroda budzi się do życia, a temperatura powietrza zachęca do przebywania na świeżym powietrzu, to czas pikników firmowych. Plusem takich wydarzeń jest duża przestrzeń, która pozwala na swobodne zaproszenie kilku tysięcy osób. Jednymi z ciekawszych tego typu wydarzeń były pikniki zorganizowane dla firmy Autoliv w oddziałach w Jelczu-Laskowice (5,5 tys. osób) oraz w Oławie (niecałe 5 tys. osób).
Motywem przewodnim wydarzeń była kapsuła czasu, która zabrała gości w podróż do lat dawnych. Pracownicy wraz z rodzinami mogli wziąć udział w Olimpiadzie Bogów i zawalczyć o Puchar Zeusa oraz w Turnieju Piastów, próbując swoich sił w rozlicznych konkurencjach dworskich, jak strzelanie z łuku, czy rzut kolczugą. W czasie pikniku goście
mogli także zajrzeć do wioski Flinstonów oraz wioski rycerskiej, gdzie mieli okazję poznać kunszt średniowiecznego rzemiosła (m.in. czerpanie papieru, wyrób sznurów na powroźnicy, czy wybijanie monet).
W portofolio agencji znajdują się także gale i uroczyste bankiety, a w ciągu ostatnich kilku miesięcy Fiesta zorganizowała je m.in. dla Wago Polska i Georg Utz. Firma Wago świętowała 25-lecie istnienia na polskim rynku i z tej okazji zaprosiła swoich pracowników do wspólnego uczczenia jubileuszu w wyjątkowym stylu. Otóż impreza miała charakter
przebieranej, zaś motywem przewodnim były lata 20. XX wieku, a dokładnie detektywistyczne przygody Eberharda Mocka - bohatera książek Marka Krajewskiego. Pawie pióra, żyrandole z frędzli, zabytkowe samochody oraz meble i tkaniny retro sprawiały, że goście czuli się jakby wehikuł czasu przeniósł ich o 100 lat w przeszłość.

Firma Georg Utz zaś powierzyła Fieście organizację uroczystego bankietu dla swoich gości z całego świata. Zadaniem Agencji było stworzenie takiego wydarzenia, aby goście z USA, Chin, czy Szwajcarii byli pozytywnie zaskoczeni rozmachem i elegancją wieczoru. I tak się stało. Majestatyczne mury Hali Stulecia, w której odbył się event, doskonała
oprawa muzyczna, elegancka scenografia i pełna niespodzianek agenda wieczoru sprawiły, że na ręce dyrektora polskiego oddziału spłynęły setki gratulacji. Zadowolenie kolejnego klienta to ukoronowanie pracy agencji i motywacja do jeszcze intensywniejszej
pracy. Plany na drugą połowę roku są równie intensywne. Fiesta podjęła decyzję o powiększeniu grupy.

„Zatrudniliśmy właśnie nowych dwóch event managerów, dyrektora kreatywnego i nadal prowadzimy rekrutacje na nowych członków agencji. Coraz więcej klientów decyduje
się na naszą ofertę, powierzając nam też coraz większe eventy do zrealizowania, w związku z czym podjęliśmy decyzję o znacznym powiększeniu zespołu, dzięki czemu będziemy w stanie przyjmować więcej zleceń na terenie całego kraju.”
- mówi dyrektor
generalny Fiesty, Agnieszka Stefaniak.

Powiększenie struktur grupy o nowych pracowników to nie wszystko. Fiesta przechodzi obecnie proces rebrandingu, który jak podkreśla Agnieszka Stefaniak, jest efektem zmiany profilu agencji z firmy lokalnej na ogólnopolską. Efektów metamorfozy spodziewajcie się już niedługo!

Źródło: mat. pras. Agencja Fiesta

Przypisy